EikichiOnizuka Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 Jaja , igen.... Är det någon här som gillar manga eller anime? Jag och en annan har lagt ihop våra hemsidor, så vi har enormt mycket info. Samt att manga och anime är VÄLDIGT stort i Sverige nu , ni kanske inte märker av det men så är det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 vad ärmanga och anime? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 hehe, har precis samlat på mig episod 1 - 12 av Neon Genesis Evangelion :] 13,14,15 e på g Sen har jag G.i.t.S. också utomordentligt bra film må jag säga, köp den ! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cinder Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 manga är skitfult enligt mig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 (redigerad) ehh..? varför en det finns ju en i princip likadan topic som du skrev i igår om jag inte minns fel. Jag antar att du vill ha äran som topicstarter men det enda du kommer att få är en äran av en låst topic. Manga och anime kallas serier med japansk stil. Typ Sailor Moon och Pokemon.(edit) Redigerad 4 januari, 2004 av EvilOL Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 ehh..? varför en det finns ju en i princip likadan topic som du skrev i igår om jag inte minns fel. den topicen var skitgammal, det var jag som drog upp den, men han såg väl itne det Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DanjO Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 Jag har gjort en serie på 10 sid a4 papper... OneFootJapan heter den efter det fina skate tricket. Manga äger Balsamvinäger Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...pic=10942&st=20 .... Onödigt att starta en ny topic när du vet att det redan finns en annan anime/manga topic... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...pic=10942&st=20 .... Onödigt att starta en ny topic när du vet att det redan finns en annan anime/manga topic... Extremt W0rd! *Låst* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts