Add3 Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 Förut när när det kom topicar om Xbox Vs. Ps2 så skrev dom flesta att dom hatade X-Boxen för sin dosa! nu när X.box har fått en mkt smidigare/skönare dosa hur blir ställningen då??¨ Jag tycker att xbox är bättre nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 den har alltid varit bättre. jag tycker orginal dosan är skönaste dosan någon spel fabrikant gjort någonsin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 Jag tycker X-Box alltid varit skönast... De större dosorna är ju skönare... Dock är de små härliga också men jag tycker ändå de stora dosorna är bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 4 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 den har alltid varit bättre. jag tycker orginal dosan är skönaste dosan någon spel fabrikant gjort någonsin. + att det har kommit massor av bra spel till xbox nu!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 Dosorna till Xbox är lungt dom skönaste på marknaden, dom är stora och sköna att hålla i. Dom till PS2 känns ju nästan som om man ska råka bryta av dom på mitten när som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 Har det kommit ut nya dosor ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 Har det kommit ut nya dosor ? ja typ 5 st Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 XBOX är ju utan tvekan bättre om man tänker på hårdvaran Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 Gmecube men annars x-box Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 Lätt XBOX. Den skönaste handkontroll som någonsin skapats är den klassiska N64-kontrollen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 (redigerad) Xbox: + Hårddisk. + Fyra dos-hål - Tendens att krascha ibland. PS2 + Utval av spel. - Minneskort. - Känsliga dosor, slits ut och knapparna fastnar efter ett tag. Edit: Satte - istället för + Redigerad 4 januari, 2004 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 4 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 Gamla dosan: Nya dosan: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 Personligen gillar jag Gamecube's handkontroll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 några handkontroller till x-ådan http://www.gamesdomain.com/articles/micropad_01t.jpg http://www.gamesdomain.com/articles/saitek_01t.jpg http://www.gamesdomain.com/articles/joyxpad_01t.jpg http://www.gamesdomain.com/articles/madca_01t.jpg sista är ingen kontroll egentligen.. det är en bräda man använder när man spelar skateboardspel och annat.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 http://www.gamesdomain.com/articles/joyxpad_01t.jpg Budgetkontroll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 4 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 Det är väll nått billigt skit! Labec eller nått.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 Har båda 2. Ps2 Fördelar. Gratis Online spel. Skönare Handkontroll (tycker jag) Större Spelutbud Går att använda som dvd-spelare. Ps2 nackdelar. Lasern Slits lätt ut. Man måste köpa tillbehör för Nätverksadapter / Hårddisk. bara 2 Kontrollportar. XboX Fördelar. Det mesta ingår (Hårddisk, Nätverksskort) Fyra Kontrollportar. Man kan spara på hårddisken, så man slipepr dyra minneskort. XboX Nackdelar. p2p för XboX Live spel. (p2p = pay to play) Man måste köpa till en fjärrkontroll för att se på dvd. Kraschar ibland. tar större palts. Det var mina åsikter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DanjO Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 GAME CUBE KONTROLLEN E SKÖNAST MOHAHAHAH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 Mikolan: Du glömde en fördel med Xbox, man kan spara musik på hårddisken och spela upp i bakgrunden på spelen. Och p2p brukar annars betyde peer to peer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 Nya dosan: Jaha, jag har alltid undrat vad för dosa det där var, jag har den gamla och den nya visas hela tiden på NHL 2004. Min morgon svenska = Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts