Visa Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 Topicen heter ju "Officiella Photoshop topicen" Men man gör ju bilder i andra program som man vill visa upp också! Därför känns det lite "dumt" med det namnet. Kunde den inte heta "Officiella Bildbehandlings topicen" eller liknande.. för man kan ju inte göra en tråd för varje bild-program! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 Topicen heter ju "Officiella Photoshop topicen" Men man gör ju bilder i andra program som man vill visa upp också! Därför känns det lite "dumt" med det namnet. Kunde den inte heta "Officiella Bildbehandlings topicen" eller liknande.. för man kan ju inte göra en tråd för varje bild-program! *tar fram ett glas och en sked* *slår skeden mot glaset* KLING! KLING! KLING! *host* *harkel* Som skapare av tråden... går jag med på att den kan byta namn! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 *tar fram ett glas och en sked* *slår skeden mot glaset* KLING! KLING! KLING! *host* *harkel* Som skapare av tråden... går jag med på att den kan byta namn! ehhh right... Jag tycker att idén låter bra. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 Done *Låst* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 *tar fram ett glas och en sked* *slår skeden mot glaset* KLING! KLING! KLING! *host* *harkel* Som skapare av tråden... går jag med på att den kan byta namn! *host host* Det var inte du som döpte den till Officiella Photoshop topicen eller gjorde den klistrad.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts