Jacker Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 Finns det/Kan nån göra en mod så man får ha en snabbare bil i uppdraget "The Driver"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 Finns det/Kan nån göra en mod så man får ha en snabbare bil i uppdraget "The Driver"? Du behöver bara ta en snabb bil å parkera brevid eller så kan du fuska lite .. Hotring racer: GETTHEREAMAZINGLYFAST Hotring 2: GETTHEREVERYFASTINDEED skriv det när det är 3,2,1,0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 jag har en handling som gör att sabre tur går i 10 km/t men efter de uppdraget kan man ändra tillbaks till orginalet. och så har jag gjort en main.scm som gör att man har en hotring och han caddy'n Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 Buffus:man ska inte fuska Green goblin: det ränkas faktiskt som fusk Jacker: kolla på Vc\data\handling.cfg(öppna med antekningar) (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 Buffus:man ska inte fuska Green goblin: det ränkas faktiskt som fusk Jacker: kolla på Vc\data\handling.cfg(öppna med antekningar) men jag ändrade bara i handling fattar du väl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 (redigerad) men jag ändrade bara i handling fattar du väl Då är det ju ett fusk. Fusk=nåt som gör att det går bättre för en. Jacker: skicka mig din handling!!! om den är orginal?! Redigerad 5 januari, 2004 av Barracuda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 (redigerad) Om du inte klarar det med denna så är du värdelös. Lägg den i GTA VC\Data, och glöm inte backup på den gamla. Redigerad 5 januari, 2004 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 Om du inte klarar det med denna så är du värdelös. Lägg den i GTA VC\Data, och glöm inte backup på den gamla. vad ändrar den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 Speederns soliditet. Nä hästigheten på sabretur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 7 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 Jag har inte problem med uppdraget, eller så. Jag skulle bara tycka det var coolare med en snabbare bil! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 Vilken bil är det man kör, sentinel? Kommer inte ihåg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 9 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 Buffus:man ska inte fuska Green goblin: det ränkas faktiskt som fusk Jacker: kolla på Vc\data\handling.cfg(öppna med antekningar) Inge måste.. men så går det också .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 9 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 Jag har inte problem med uppdraget, eller så. Jag skulle bara tycka det var coolare med en snabbare bil! men snälla nån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 10 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 men snälla nån Ska vi slå vad att jag klarat det!? Jag skaffa det till PS2 nästan när det kom, så att jag klarade det uppdraget innan ens VC fanns till PC! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tindy_14 Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 här, skit i att spela. 98%GTAVCsf7.b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts