Funnylin Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 tror ingen kan peka ut vem det var som började med w-ord... men nu står det ju inte w-ord längre utan Håller med till 100%! så vad klagar ni för? Ni behöver ju fortfarande bara skriva W-ORD och det anses som spam!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 Tror det var Stellhell som började med wordandet Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 Tror det var Stellhell som började med wordandet Ja det var det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 Det var Stell som började med wórd Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 hehe....Håller med till 100%!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 Och ni är ett gäng Härmapor!!!! Nu har jag inte kvar mitt fina ord... W.O.R.D Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 W0rd Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 Och ni är ett gäng Härmapor!!!! Nu har jag inte kvar mitt fina ord... W.O.R.D Du har altså ändrat åsikt....du sa att vi fick använda det "hur mycket vi ville" för ett tag se`n..... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 Du har altså ändrat åsikt....du sa att vi fick använda det "hur mycket vi ville" för ett tag se`n..... Ja, det har jag sakt o det står jag för... Men ni är forfarande härmapor... O det va inte mitt fel att ni skulle använda det så mycket så det skulle bli editerat av Hultan... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 Ja, det har jag sakt o det står jag för... Men ni är forfarande härmapor... O det va inte mitt fel att ni skulle använda det så mycket så det skulle bli editerat av Hultan... Jo...självklart blev det lite för mycket av det där...tyvärr...Hoppas det inte blir så i fortsättningen.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 Jo...självklart blev det lite för mycket av det där...tyvärr...Hoppas det inte blir så i fortsättningen.... Det lär det inte bli... Är jag den enda som stör mig inormt på att det står Håller med till 100%!??? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 Det lär det inte bli... Nej inte med det "förbjudna ordet iaf. men nu syftade jag på om det skulle komma nått nytt liknande.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 Nej inte med det "förbjudna ordet iaf. men nu syftade jag på om det skulle komma nått nytt liknande.... Ett liknande ord som W0RD?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 Ett liknande ord som W0RD?? Nä...ett ord som alla börjar använda.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 Nä...ett ord som alla börjar använda.... Jaha, det va ju nära att ni började använda Über... men det satte jag stop för.. Och det är jobbigt om alla ska använda samma ord... Kan inte bara alla komma på ett eget ord som dom kan använda?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 Jaha, det va ju nära att ni började använda Über... men det satte jag stop för.. Och det är jobbigt om alla ska använda samma ord... Kan inte bara alla komma på ett eget ord som dom kan använda?? Jag vet inte..kanske dålig insperation eller nått...Men det verkar ju inte du ha... Du har ju kommit på många "kända uttryck (nOOb,****,momma...m.m... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 Hehe... Jo, jag är nog något av en orduppfinnare!! Och alla vet nästan vem jag är... denna till ex. förknippar folk mig med... undrar varför.. Använder jag den så ofta?? o min enögda smile...Snyft.. saknar dig kompis... Han va min bästa vän... han ville jag hällst ha för mig själv... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 Håller med till 100%! W0RD Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 Och ni är ett gäng Härmapor!!!! Nu har jag inte kvar mitt fina ord... W.O.R.D Du, håll ditt löfte för FAN Du har ju själv sagt att "vi får använda det hur mycket som helst" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 Hehe... Jo, jag är nog något av en orduppfinnare!! Och alla vet nästan vem jag är... denna till ex. förknippar folk mig med... undrar varför.. Använder jag den så ofta?? o min enögda smile...Snyft.. saknar dig kompis... Han va min bästa vän... han ville jag hällst ha för mig själv... Hittade din polare på ett forum som inte uppgraderats än... http://forum.freshdisko.com/style_images/1/icon1.gif Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts