Andreas J Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Vad tycker ni eller tror ni att Gta: vice city har missat att ha med i spelet? T.ex "går inte att simma" Jag är trött på att höra och se dom orden, jag vill höra----Du kan simma!!! Jaaa Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Att simma Cyklar Multiplayer ... hmm kommer inte på mer Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 det här egentligen ingen miss utan mer som en punkt på önskelistan men iaf... det vore bra om polisen stoppade en när man körde mot rött och så... en funktion som man kan stänga av och på det skulle vara perfekt, och det som hultenius skrev förstås... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 det här egentligen ingen miss utan mer som en punkt på önskelistan men iaf... det vore bra om polisen stoppade en när man körde mot rött och så... en funktion som man kan stänga av och på det skulle vara perfekt, och det som hultenius skrev förstås... Håller med till 100%!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Varför vill alla att man ska kunna simma.....hur långt kommer man genom att simma?...det finns båtar...det räcker tycker jag......visst att man ska kunna simma så man inte dör när man hamnar i vattnet......ähh simma är ingen viktig detalj för mig!!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Håller med till 100%! =) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Håller med till 100%! =) Haha du skrev W-O-R-D men det gick inte....bra Hultan!!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Jo jag skulle vilja att man inte bara släcker bilar i brandbilsuppdragen.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Träden ska ju bli bättre e de sagt...hoppas att det inte blir osolida träd som man bara åker rakt igenom...hoppas oxå att bildörrarna e solida..... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Träden ska ju bli bättre e de sagt...hoppas att det inte blir osolida träd som man bara åker rakt igenom...hoppas oxå att bildörrarna e solida..... Man kommer ju kunna såga bort bildörrar så nog e dom solida. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Varför vill alla att man ska kunna simma.....hur långt kommer man genom att simma?...det finns båtar...det räcker tycker jag......visst att man ska kunna simma så man inte dör när man hamnar i vattnet......ähh simma är ingen viktig detalj för mig!!!! W.O.R.D!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 SPAM! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 funnylin, jag visste att det blev så, ville bara testa =) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 Ja gtycker att det ska va som i Mafia!! Om man är ute och går men en Sniper så borde polisen ta en som dom gör i mafia!! Och om man kör för fort men det ska man kunna stänga av tycker jag!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 Men hallå,då blir man ju jagad av polisen HELA tiden nästan....eller hur?......Och snälla,Vad menar ni med W-O-R-D? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 w.o.r.d betyder Håller med till 100%! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 Aha.......Håller med till 100%!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 Ähh lägg av med Wordandet nu!!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 w.o.r.d betyder Håller med till 100%! LÄGG NER DET DÄR J#VLA W,O,,R.D!!!! NI KAN VÄLL SÄGA JAG HÅLLER MED I STÄLLET!! OCH FÖRESTEN VEM KOM PÅ DET DÄR WOR.D?? för det är jobbigt!! som F:A:N! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 tror ingen kan peka ut vem det var som började med w-ord... men nu står det ju inte w-ord längre utan Håller med till 100%! så vad klagar ni för? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts