Lord of Slaanesh Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 (redigerad) Vet nån vad orden "minuter", "förklara" & "redan" heter på Quenya (har kollat igenom "hela" alver.nu efter det)? Tack på Förhand Lord of Slaanesh Redigerad 10 januari, 2004 av Lord of Slaanesh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 Här finns en sida. Hey, det var väl jag som visade dig den sidan Jag kan lite sindariska: Mae govannen, mellon Im estanned Christoffer, man estanned ed? Ska lära mig lite mer snart, men kompis har fått tag på ett lexikon med massa sindariska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 Hey, det var väl jag som visade dig den sidan Ja Vadå då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord of Slaanesh Skrivet 11 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2004 Finns ens dom orden som jag frågade efter? För jag har inte hittat dom någonstans. Nå, säg till om ni kan dom orden på Quenya... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 11 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2004 Det fanns väl inte minuter på "den tiden"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord of Slaanesh Skrivet 11 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2004 (redigerad) Jaha, vad fuskigt Förresten, jag kom och tänka på en sak... det stod på typ alver.nu att alverna inte riktigt vet vad klockan är (om man säger så). Det stod att dom typ bara räknar gryning och skymning =) Redigerad 11 januari, 2004 av Lord of Slaanesh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts