saffecool Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 Nån här som kan Quenya? Själv håller jag på att lära mig. Vet ni vad detta betyder då: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
blink182 Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 nepp,,jag kan mellon=vän..var hittat du alla bokstäverna och allt det nånstans? vill med kunna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 Här finns en sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cinder Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 Coolt ska nog uppdatera min hjärna med lite alviska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 Mee to!!! hihi har redan använt lite mot en som jag e kär i hon heter Jennifer och e skit söt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cinder Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 (redigerad) Mee to!!! hihi har redan använt lite mot en som jag e kär i hon heter Jennifer och e skit söt (:!!! Sött... hoppas alviska raggningsrepliker funkar på henne då Redigerad 4 januari, 2004 av Cinder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 4 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 (redigerad) nepp,,jag kan mellon=vän..var hittat du alla bokstäverna och allt det nånstans? vill med kunna hittade dom på en diskett som låg i en buske nårå hitta dom på gåggel. denna tråd handlar om Quenya inte SIndrain Redigerad 4 januari, 2004 av köttis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 4 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 hittade dom på en diskett som låg i en buske nårå hitta dom på gåggel. denna tråd handlar om Quenya inte SIndrain bilden är helt fel är inte så bra på tengwar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
blink182 Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 men de är väl samma sak ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 Leitho i philinn!! (:!!! Vilken bra sida! Här ska pluggas sindarin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 4 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 men de är väl samma sak ? Nej, Nej Och Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
blink182 Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 Nej, Nej Och Nej vad är skillnaden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 4 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 vad är skillnaden? helt två olika språk fast dom är släkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 helt två olika språk fast dom är släkt Japp och ibland har dom värsta festerna där dom bjuder in alla speåk i midgård till tebjudning och senare på kvällen raveparty. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord of Slaanesh Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 (redigerad) Man ska ju flörta på entiska istället . Nä men hur säger man "Jag älskar dig" på quenya?! Redigerad 4 januari, 2004 av Lord of Slaanesh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 Nej, Nej Och Nej Jag ser att du har börjat använda kommatecken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 kurs pagog plasnak sarahejalviska.doc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
blink182 Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 helt två olika språk fast dom är släkt okej. men vet du nån mer sida med alvspråk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 5 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 nä men jag har två lexikon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
blink182 Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 nä men jag har två lexikon det lär ju hjälpa mig, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts