isak92 Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 kan inte admin ståppa poäng på den här sidan Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 vadå? Betygsätta eller? Lol @ "ståppa" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 Vilka poäng? Och vad ska vi stoppa? Jag fattar inget... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 Han menar väll att vi ska stoppa poäng = läggat till poäng Kanske är det Betyg poäng han menar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 Jag får nog snabba på lite med åldersgränsen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 Han kanske menar att alla får en "rank" eller nått... Vet inte om det var vad Visa menar *sitter här och känner mig dum* Lol @ "ståppa" (:!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 Jag får nog snabba på lite med åldersgränsen Jag tror det skulle vara bra.. Låser denna nu.. *CLOSED* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts