SuperSwede Skrivet 8 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 (redigerad) Du är vidrig..!! Bröstmjölk smakar skit..!! O hur vet du de? inte har du så bra minne att du minns va du gjorde som bebis? Edit: Ni kan ju prova drinken dom brukar göra i skolmatsalen när dom e mätta...: 1 halvfullt glas (fylleglas ) mjölk. 1 hög med valfri maträtt 1 paktet med smör Blanda allt varsamt med en sked o drick... Vet ni va de värsta e? De finns folk som dricker denna sörja... Redigerad 8 januari, 2004 av SuperSwede Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 8 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 Han kanske har lite pervationer med sin flickvän eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DanjO Skrivet 8 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 3rezZ: Du vet väl att ditt nr är Djävulens? be en admin att fixa istället för typ "moderator" "Forum devil" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 O hur vet du de? inte har du så bra minne att du minns va du gjorde som bebis? Klart jag inte minns nått sen jag var bäbis.. Men man har ju tagit chansen när man väl har fått smaka..(dock inte på en tutte om ni trodde det.. I en nappflaska.. ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 8 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 BAH!! ingen alkhol??? Är du galen?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 8 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 Klart jag inte minns nått sen jag var bäbis.. Men man har ju tagit chansen när man väl har fått smaka..(dock inte på en tutte om ni trodde det.. I en nappflaska.. ) Puh.... Där ble ja nästan rädd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 8 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 Denna är rejält god! Lite Sprite Coca Cola Spendrups Schweppes (?) Eller byt Schweppes mot Fanta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 8 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 3rezZ: Du vet väl att ditt nr är Djävulens? be en admin att fixa istället för typ "moderator" "Forum devil" haha ja vet.. men det vågar jag inte du kna göra det åt mig haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DanjO Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 (redigerad) Haha ! Redigerad 10 januari, 2004 av DanjO Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 11 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2004 Nu börjar jag minnas när vi gjorde drinkar när jag va hos min kompis åhh fyfan vad det va äckligt! här ska ni få ett recept: •Ett glas med coca-cola •fanta •saft •tabasco •sötsur sås •lime •sen värmer man den i mikron FYFAN VAD DET VA ÄCKLIGT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 11 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2004 Nu börjar jag minnas när vi gjorde drinkar när jag va hos min kompis åhh fyfan vad det va äckligt! här ska ni få ett recept: •Ett glas med coca-cola •fanta •saft •tabasco •sötsur sås •lime •sen värmer man den i mikron FYFAN VAD DET VA ÄCKLIGT! Var ni på fyllan eller nått? Bakis kanske och ville ha mirakel medecin? Allvarligt, jag skulle inte ens tänka på att dricka den där blandningen.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 11 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2004 Var ni på fyllan eller nått? Bakis kanske och ville ha mirakel medecin? Allvarligt, jag skulle inte ens tänka på att dricka den där blandningen.... Nej jag va inte full,bara 13 år Vi ville bara prova att göra drycker. Han tivngade mig att dricka den! Och sen när vi lyckades göra en "god" dryck så tänkte vi ta vispgrädde och körsbär på toppen men han hade bara rutten vispgrädde och vindruvor så det blev skinka och vindruvor på toppen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 11 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2004 Klart jag inte minns nått sen jag var bäbis.. Men man har ju tagit chansen när man väl har fått smaka..(dock inte på en tutte om ni trodde det.. I en nappflaska.. ) D u l j u g e r Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2004 D u l j u g e r Du kan få en kuk i röven om du inte håller käft.. Vi kan slå vad om det då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 12 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2004 Du kan få en kuk i röven om du inte håller käft.. Vi kan slå vad om det då.. E du homosexuell?? eller har du "kontakter" ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2004 E du homosexuell?? eller har du "kontakter" ?? Gissa själv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 12 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2004 (redigerad) Du kan få en kuk i röven om du inte håller käft.. Vi kan slå vad om det då.. Bring in the kuk. Redigerad 12 januari, 2004 av EvilOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2004 Bring in the kuk. Give me 5 to warm up.. ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Davidos Skrivet 12 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2004 Du kan få en kuk i röven om du inte håller käft.. Vi kan slå vad om det då.. Är det verkligen ett lämpligt uppträdande som moderator? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 12 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2004 Moraltant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts