Jodan Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 LoL! som faen!! Du har faktist rätt.. 1dl mjölk 1dl apelsinjuice Gurgla den skärda mjölken ordenkligt.. Hehe, japp stellan, shut this topic down before it goes to overdrift Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 Stell den där drinken kan jag inte Rekomendera!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 Stell den där drinken kan jag inte Rekomendera!! Därför jag skrev det.. Det blir värsta röran ju.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 6 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 haha, mkt skillad drink mix. du borde bli bartender.. och varför skriva utan alkohol? spelar de någon roll eller och varför MER socker? och varför vatten upp i altihop? fattar noll Jadu... Prova att pressa en lime och dricka utan att sockra eller ta vatten.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 ni ska testa min drink då Tag fram oboy sen tar man fram apelsin juice sen blandar man och för att göra smkaen lite godare så kan man ju hella i lite mjöl och vatten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 Därför jag skrev det.. Det blir värsta röran ju.. haha fattar! men just därför var jag tvungen att testa!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 Jadu... Prova att pressa en lime och dricka utan att sockra eller ta vatten.... Det är ju socker i Coca Colan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 (redigerad) ni ska testa min drink då Tag fram oboy sen tar man fram apelsin juice sen blandar man och för att göra smkaen lite godare så kan man ju hella i lite mjöl och vatten Har du kul? EDIT: Min: 1 glas ättika 3 tsk bakpulver Kan orsaka obekväma uppstötningar! Redigerad 6 januari, 2004 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 (redigerad) ni ska testa min drink då Tag fram oboy sen tar man fram apelsin juice sen blandar man och för att göra smkaen lite godare så kan man ju hella i lite mjöl och vatten Det skär sig i magen http://www.gtasajten.com/forum/style_images/Hivernal-083/icon8.gif Om du har drukigt den utan att spy så ska jag ge dig min hmm jaru vad då Redigerad 6 januari, 2004 av LunCh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 Det skär sig i magen http://www.gtasajten.com/forum/style_images/Hivernal-083/icon8.gif Om du har drukigt den utan att spy så ska jag ge dig min hmm jaru vad då vilka minnen man har från när man var liten och blandade drycker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 Kan ni sluta att spamma Zalcinowas topic, för då kommer säkert nån mod och tycker att denna är så onödig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dundersmet Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 (redigerad) Har ni smakar den där Oboydrycken när man skulle ta vatten istället för mjölk f*n va äckligt, dessutom fick vi det på skolan när jag gick i typ 3:an när vi kom tillbaka var alla Oboy påsar kvar, ingen hade druckit sörjan som skolan hade gett ut och då blev det skäll.. vilka tider Redigerad 6 januari, 2004 av dundersmet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 (redigerad) Har ni smakar den där Oboydrycken när man skulle ta vatten istället för mjölk f*n va äckligt, dessutom fick vi det på skolan när jag gick i typ 3:an när vi kom tillbaka var alla Oboy påsar kvar, ingen hade druckit sörjan som skolan hade gett ut och då blev det skäll.. vilka tider Jo det är så jävla äckligt. Lime grejen låter gott btw Redigerad 6 januari, 2004 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 Denna är rejält god! Lite Sprite Coca Cola Spendrups Schweppes (?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 6 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 Det är ju socker i Coca Colan Ja, men prova då att pressa en lime utan att sockra och hälla i cola, en sur upplevelse! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Iddiam Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 Knappast det va gott Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 (redigerad) LoL! som faen!! Du har faktist rätt.. 1dl mjölk 1dl apelsinjuice Gurgla den skärda mjölken ordenkligt.. smakar bäst med äkta bröstmjölk Redigerad 7 januari, 2004 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 smakar bäst med äkta bröstmjölk Du är vidrig..!! Bröstmjölk smakar skit..!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 apelsinjuice och mjölk också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 8 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 det är gott! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts