Stora_tomtefar Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 Finns det nån mod där man kan ta bort den jobiga spärren som gör att man inte kan flyga så högt man vill med helikoptrar eller flygplan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 Finns det nån mod där man kan ta bort den jobiga spärren som gör att man inte kan flyga så högt man vill med helikoptrar eller flygplan??? det hade vart skoj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 3 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 det hade vart skoj Är det ett ja eller nej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 Är det ett ja eller nej? det är ett "Jag vet inte, men undrar också och hoppas det finns" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
isak92 Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 jepp det kan man men kommer inte ihåg var Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 Testa den ... Är 80% säker på att det är rätt handling, och i den handligen är PCJ'n trimmat jävligt mycket ...handling.cfg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
knasn00b Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 Finns en mod på GTA3mods.de som gör att man flyger dubbelt så högt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 Testa den ... Är 80% säker på att det är rätt handling, och i den handligen är PCJ'n trimmat jävligt mycket ... var ska man sätta den där handlingen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 var ska man sätta den där handlingen? C:/Program Files/Rockstar games/Grandthetfauto vicecity/data Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 C:/Program Files/Rockstar games/Grandthetfauto vicecity/data Den suger ju.. ursäkta språket men.. asså den e skit kass Var kan man hitta den förra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 Den suger ju.. ursäkta språket men.. asså den e skit kass Var kan man hitta den förra? du gjorde väl backup Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 du gjorde väl backup *gulp*... glömde de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 min mta handling jag tror att den inte ändras när man installerar mtahandling.cfg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 min mta handling jag tror att den inte ändras när man installerar mta härligt.. nu e de inte nå överdrivet.. tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts