Blizz Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 vet ja har läst den ja trycker på den typ en gång ba ett klick så den blir rak typ o sen sjunker den rakt ner bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 man lär sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 vet ja har läst den ja trycker på den typ en gång ba ett klick så den blir rak typ o sen sjunker den rakt ner bara Fortsätt att träna tllslut kommer det. Ett tips: Prova att bara köra rakt ut i luften. Då lär du dig grunderna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 2 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 när man väl är uppe i luften med dodo behöver man ju inte gasa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Jo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Jo Nej. Man kan glidflyga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 vet du vad det är? sömntabletter? jag tror det e bantnings tabletter har sett på nån sida har jag för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 3 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 Nej. Man kan glidflyga. Jag testade att glidflyga med dodon och flög ett helt varv runt Liberty City utan att trycka på gasen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 3 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 När jag glidflyger störtar jag bara.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 3 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 Jag testade att glidflyga med dodon och flög ett helt varv runt Liberty City utan att trycka på gasen. Bara ett. Jag flög typ 3 varv. Misterwhoopee: För sök att komma lite längre upp innan du börjar glidflyga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 3 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 (redigerad) Bara ett. Jag flög typ 3 varv. Misterwhoopee: För sök att komma lite längre upp innan du börjar glidflyga. Jag hade kunnat flyga längre men eftersom jag åkte till flygplatsen för att öva landning med dodon gjorde jag det istället. Redigerad 3 november, 2002 av Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 3 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 ja hur landar man hur får man dodon att sakta ner? och är det nån mer än jag som blir så satans förbannad när liksom man kör dodon i luften så kommer det ibland fram lustiga kameravinklar så att man måste störta planet för att få bort det. kan man inte trycka bort skiten bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 3 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 ja hur landar man hur får man dodon att sakta ner? och är det nån mer än jag som blir så satans förbannad när liksom man kör dodon i luften så kommer det ibland fram lustiga kameravinklar så att man måste störta planet för att få bort det. kan man inte trycka bort skiten bara Om du ser dodon ur konstiga kameravinklar har du flugit över ett Unique stunt, det är en bugg att stuntet aktiveras även fast man är högt upp i luften. När jag landar med dodon brukar jag släppa gasen och sedan trycka på Numpad 6 tills dodon är nere. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 3 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 dessa äckliga buggar jag brukar också göra det när jag ska landa men landningen blir ju inte särsklit snygg planet voltar och man landar på nosen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blizz Skrivet 3 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 javill bara säga att det är amerikansk fotboll och inte rugby .. tack.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 5 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 jag tror det e bantnings tabletter har sett på nån sida har jag för mig Det e typ nå mirakel piller..... En kille som altid somnade innan...behöver inte sova längre... men det har andra efekter på dom andra snubbarna som snackar(det e så jag upfattat det) Det e lite kul i slutet när dom rabblar upp typ 20 olika biverkningar,då dom så fort att man inte kan höra...de tycker jag e lite skoj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 5 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 javill bara säga att det är amerikansk fotboll och inte rugby .. tack.. Hmm....spela roll......well yaa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts