2fast4you Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 hur gör man när man installerar Dodo Fullwing jag har laddat när imgtool man jag hittar inte filen dodo.diff jag hittar bara deaddodo.diff hjälp !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 (redigerad) Kanske för att den heter dodo.dff och inte dodo.diff? *Edit* Hmm nä det finns ingen fil som heter dodo.dff, jag har för mig att jag har hittat den filen nån gång men... Redigerad 3 januari, 2004 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 Det är ju klart att den finns annars skulle ju intë dodon finnas i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 Det är ju klart att den finns annars skulle ju intë dodon finnas i spelet. dodo.dff fanns för mig.. tog bort den å satte in fullwing men såklart så ska de ju bli fel så jag kan inte spela GTA3.. för att skiva 1 är borta å kan inte installera om då.. får nöjja sig me VC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts