Logi Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 Nån som har varit på Bahia Feliz, Blue Village?? För dom som inte vet vart det ligger så ligger det på Gran Canaria... Vi ska dit den 7:e, tänkte om nån varit där som kan säga om de är fint där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 Blue Village har jag varit i, på Kreta då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 Jag har varit på bahia Feliz..!! Jag var där när jag var 6år.. Dom har bamseklubben där vad jag minns.. Sen så är det ingen havsstrand där heller.. Så man får bara bada i pool.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vr98olli Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 Jag har varit på Magawish blue village i Hurghada, Egypten! Satan vad mycket finare hav än vad kanarieöarna är! Det är så otroligt snyggt, går int beskriva i ord... Jag ska kolla upp lite kvickt var det ligger på en karta här hemma! PS. Gran canaria är mycket mer socialt liv dock! (:!!! DS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logi Skrivet 4 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 Jag har varit på bahia Feliz..!! Jag var där när jag var 6år.. Dom har bamseklubben där vad jag minns.. Sen så är det ingen havsstrand där heller.. Så man får bara bada i pool.. jo, ja läste lite på internet att dom hade typ nån bamsekluibb... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HuBaKo Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 jag har varit där ;D ... var ganska fint bodde i det gula hotellet högst upp på klippan med syn över hela feliz dock stör man sig på dessa tusentals tursiter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts