Optical Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 (redigerad) Jag var inne på gtaportalen och där hade dom fått in raport om att nästa spel i GTA serien kommer att heta GTA Sin City!!! Man kunde till och med beställa spelet på förhand!! gtaportalen.mine.nu Redigerad 3 januari, 2004 av Optical Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 Ehm, de som gjort gtaportalen är medlemar här på gtasajten, eller har jag fel ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 Det står på GTAsajten också men men. Efter som det inte är bekräftat att det ska släppas så tror jag det inte går att göra det. Man vet ju inte änns om namnet ska vara sin City Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 (redigerad) 1. fel forum 2. ingen vet vad de kommer att heta EDIT tre post samtidigt Redigerad 3 januari, 2004 av Green_Goblin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 Jag hann först, jag hann först Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 Jag hann först, jag hann först tur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 Flyttar denna tråd till rätt forum. PS. Läs på GTAsajten innan du skapar en sådan tråd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr staffe Skrivet 16 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2004 nu när den låg på "allmänt Gta-snack" låg den inte rät då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 16 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2004 nu när den låg på "allmänt Gta-snack" låg den inte rät då? Den låg "antagligen" inte här innan den flyttades(Därav flyttningen)! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 19 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2004 Tänk om det kommer att heta Sin City så önskar man sig det i julklapp, så tar föreldrarna fel å köper Sim city istället .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 19 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2004 Finns ettan fortfarnade kvar i butikerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 20 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2004 Nej men Rush Hour!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 20 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2004 Nej men Rush Hour!! Som är ett add-on till fyran. Btw, jag fick "Sim Classics" när jag fyllde 4-5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts