Optical Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 (redigerad) Hur tar man screenshoots och hur kollar man på dom? Måste man ha nåt program eller? Redigerad 3 januari, 2004 av Optical Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 Hur tar man screenshoots och hur kollar man på dom? Måste man ha nåt program eller? Om du vill ta många samtidigt kan du tex ladda ner fraps som det även går att spela in med här eller trycka på "print screen" som sitter brevid scroll lock och sedan klistra in i paint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 Sökfunktionen här på forumet är din vän. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 Om du vill ta många samtidigt kan du tex ladda ner fraps som det även går att spela in med här eller trycka på "print screen" som sitter brevid scroll lock och sedan klistra in i paint. jag laddade ner det men kom inte långt ... nöjjer mig me Paint Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 jag laddade ner det men kom inte långt ... nöjjer mig me Paint Tryck på f10 när du vill ta en screenshot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 Först tryker du på Print Screnn(brevid f12),gå in i paint,tryk på ctrl+v och spara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 Tryck på f10 när du vill ta en screenshot. Så det är f10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 Så det är f10 Nej tryck på f10 i fraps Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 Nej tryck på f10 i fraps F9 om du vill göra film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 Nej tryck på f10 i fraps Ja det var de ja mena och f9 film?.. bra. då vet man.. å f9 igen för att stoppa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 Ja det var de ja mena och f9 film?.. bra. då vet man.. å f9 igen för att stoppa? Ha på 640*480(?) då annars blir det alldeles(stavning?) fel. Man kan bara spela in i 15 sek. ändå, man måste registrera annars jag har faktist inte hittat vart man registrerar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts