curry Skrivet 19 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2004 Bra/Roliga/B:aktiga action filmer: The rock Starship troopers Con air Gladiator Golden Eye FaceOff Rekommenderar: Alla gudfader filmerna Scarface Löftet Gladiator Plutonen Taxi Driver Flykten från Alcatraz (jävlit bra fängelse film!!!) Det jobbig med detta är att jag har sett många bra filmer men kommer inte ihåg de bästa, samt att dessa jag har nämnt har nästan alla sett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 19 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2004 (redigerad) en film som jag älaskar är lock stock and 2 smoking barrels den handlar om några brittiska mini gangstrar som får tag i en mille som dom ska spela högt med på poker men när dom är nära på att vinna så lånar dom 5 mille och dom förlorar så dom har en vecka på sig att få alla pengar! jag ger den @@@@@ för att den var ganska verklig på det sättet att dom inte srpinger mitt i skottelden och klarrar sig! se filmen! Redigerad 19 februari, 2004 av swat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 19 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2004 Örnnästet, ett måste för alla filmälskare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 14 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 Såg en skitball film i dag Who's your daddy ger den @@@@@ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 Örnnästet, ett måste för alla filmälskare Kan tänka mig att de flesta älskar film.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 Rock N' Roll High School Handlar om ett par ungdomar som går på Lombardi high school. Dom blir galna på sin musik lärare som bara lyssnar på mozart. Så spelar dom Ramones i hela skolan och rektorn blir galen. En tjej i Lombardi high (riff randell) har skrivit en låt som hon vill ge till ramones. Sen fortsätter den med massa skojj (Ramones hjälper till att förstöra skolan) En film för alla ramones fans Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 18 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2004 The Fast And The Furious 2 Fast 2 Furious Gladiator Titanic Ali G "In Da House" Shaft Rocky 1, 2, 3, 4 och 5 m.fl. m.fl... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 19 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2004 School Of Rock (Rockigt värre ) Hitta Nemo (Helst på engelska med svensk text svin rolig) Elf (En film som man kommer skratta igenom !! ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 19 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2004 Elf är VÄRDELÖS. skrattade en gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 19 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2004 (redigerad) old school är bra.. 00000 Äjditt annars så är jag å mina polers filmer giftiga! Redigerad 19 mars, 2004 av fr34k Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 19 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2004 Alla Matrix-filmerna- så j***a bra+++++++++++++ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 19 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2004 Rushmore - en oerhört bra komedi! @@@@@ Mallrats - En whitetrash-film om köpcentrum-hängare* @@@@@ *hehe, jag kom nyss på ett nytt ord! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 19 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2004 ursäkta att jag inte vet vad denna heter men den handlar om en tjej på high shool (hon som spelar sabrina tonårs häxan) och en kille. och varje gång dom börjar gilla varandra och kanske blir ihop så börjar dom bråka! ganska rolig och det är crasy(av britney spears) som är ost men iallafall en bra film om man har en tråkig lördagkväll!jag ger den @@@@@ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 19 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2004 Seven Samurai (Shichinin no samurai). Samurai film gjord 1954 som äger det mesta . Handlar om en liten fattig by som hyr in Sju Samuraier för att skydda deras by mot tjuvar. Måste ses! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts