SlipKnoT666 Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 Jag kan rekomendera S.W.A.T. jag ger den @@@@@ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 25 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2004 Jag tänkte rekommendera en film som alla borde se, den mästerliga psykologiska thrillern Identity. Strålande skådespelarinsatser av bland andra John Cusack och Ray Liotta hjälper dock inte upp betyget till en femma, när man sett filmen känns det som om det är nått som saknas. Men med en strålande oförutsägbar twist i slutet och konstant spänning får den här filmen ändå en: @@@@@ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 25 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2004 Det ska visst komma en nu garfield(katten Gustav)-film, såg trailern. den kan bli bra, ger trailern: @@@@ ps. En animerad inte teknad. Källa: Medie-guiden i windows media player. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 1 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2004 En film poker älskare bör se är maverick en av de bästa filmer jag nånsin sett. I huvud rollen är mel gibson @@@@@ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 10 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2004 är de någon som har sett hipp-hipp-hora eller spökhuset? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 10 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2004 jag såg exorcisten i helgen säger bara ett ord "urkass" tycker att den var skit dålig, ger den @@@@@ Ja, den är rätt så tråkig... Fast jag gillar scenen när han kastar sig ut genom fönstret - slask! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 10 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2004 Ikväll är det en rätt så kul film - Vad kvinnor vill ha (TV3, 21:00), kanske inte någon macho film direkt, men kul är den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 10 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2004 är de någon som har sett hipp-hipp-hora eller spökhuset? Hip Hip HORA! Den är ganska bra, men det är för lit hud Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 10 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2004 Såg nån som hade skrivit om Saving private Ryan i den andra topicen, tacka vet jag Shaving Ryans Private. en gayfilm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 11 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2004 Hip Hip HORA! Den är ganska bra, men det är för lit hud ska kanske kolla på den på fredag Curly: Mel gibson kan väl höra va tjejer tänker eller nåt i den filmen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Basse Skrivet 11 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2004 Apocalypse Now är världens bästa film någonsin. Exorsisten är visst bra. (en av de bästa filmer jag sett faktiskt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 11 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2004 Curly: Mel gibson kan väl höra va tjejer tänker eller nåt i den filmen? Ja den är asrolig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 11 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2004 Var och såg Guds stad på bio, var fanimej bland det bästa jag sett! Se den, det går inte att tycka den är dålig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 11 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2004 ska kanske kolla på den på fredag Curly: Mel gibson kan väl höra va tjejer tänker eller nåt i den filmen? var beredd på att det bara är tjejer i biografen och att alla sitter och skrattar genom hela filmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 11 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2004 är de någon som har sett hipp-hipp-hora eller spökhuset? Varför frågar du det i en rekomendations topic? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 11 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2004 Ja den är asrolig. Fast det blev bara romantik den sista halvtimmen, eller hur långt det nu var. Men annars så var den jäkligt skoj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 12 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2004 Varför frågar du det i en rekomendations topic? därför någon kanske kunde berätta lite rekomendations saker om filmerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 12 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2004 därför någon kanske kunde berätta lite rekomendations saker om filmerna Tråden är väl ändå till för att man ska rekomendera filmer...inte att man ska fråga om andra kan rekomendera dom åt en... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 12 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2004 Scarface - @@@@@ Håller med till 100 % utan tvekan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 14 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2004 Tråden är väl ändå till för att man ska rekomendera filmer...inte att man ska fråga om andra kan rekomendera dom åt en... de visste inte jag även om jag gjorde den, men ni moderatorer har väl rätt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts