skribb Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 Kom på en grej till som jag bara måste skriva: Igår såg jag en helt jävla sjuk film på fyran (började 00.30 tror jag), Gummo. Det handlade om några totalt jävla störda människor i en amerikansk småstad (ursäkta mitt ovårdade språk, men filmen var verkligen helt jävla sjuk!). Man får följa deras liv fram till en tornado drar fram över stan och dessa liv skulle jag aldrig vilja leva. Jag kan inte beskriva filmen, man måste bara se den för att fatta hur grymt jävla sjuk den är! Edit: Länk till Gummo på IMDB: http://us.imdb.com/title/tt0119237/. Såg också den igår. Får man fråga sig, vad ville regissören/manusförfattaren säga med den filmen? Inte ett skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 6 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 Austin power Goldmember: @@@ Three Kings: @@@@@ Ensam hemma 3: @@ Fletch: @@ Ensam hemma 2: @@ Ensam hemma: @@@ The Thing: @@@ The Game: @@@@ Black Hawk Down: @@@@@ *EDIT* Add3: Nästan alla han snackade med var ju med på det hela! De han snackade med visste ju vad de skulle göra och allt. ensam hemma 1 är bäst tycker jag blaque: pearl harbor är skit bra såg den för rätt längesen men som jag minns @@@@@ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 blaque: pearl harbor är skit bra såg den för rätt längesen men som jag minns @@@@@ Men Kariya visst var det lite för mkt kärlek ibörjan..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 6 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 Men Kariya visst var det lite för mkt kärlek ibörjan..? de är roligt med kärlek och säkert nyttigt på något vis men den var bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 de är roligt med kärlek och säkert nyttigt på något vis men den var bra! Ok en film behöver lite kärlek för att va bra, så det inte bara blir pang pang, men Pearl Harbor gick över gränsen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 6 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 Ok en film behöver lite kärlek för att va bra, så det inte bara blir pang pang, men Pearl Harbor gick över gränsen.. nej alldeles lagom var de någon som såg en rysare i går på canal+ gul? den var bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 Härskarringen: @@@@@ De Två Tornen: @@@@@ Konungens Återkomst: @@@@@ De bästa filmer jag nånsin har sett. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 Final Destination 1 och 2, där båda väl förtjänar @@@@@ 1:an har bäst skådisar men 2:an har bäst dödsscener!(Man får kompromissa där) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 Freddy vs Jason - @@@@@ Så otroligt maxad, hinkvis med blod och mängder av action! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 (redigerad) The Truman Show gick på TV4 i fredags. @@@@@ - Den sög. Finns typ 2 versioner av den och denna var den dåliga. Se den andra versionen. Krångligt att förklara Redigerad 6 januari, 2004 av SuXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 The Truman Show gick på TV4 i fredags. @@@@@ - Den sög. Finns typ 2 versioner av den och denna var den dåliga. Topictiteln: Filmer!, Rekomendera! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 Jag vill Rekomedera: Rädda Menige Ryan den har väll iofs alla sett men det är fan en riiktigt bra krigs film... till er som inte har sett den är det ett måste!! @@@@@ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 Jag vill Rekomedera: Rädda Menige Ryan den har väll iofs alla sett men det är fan en riiktigt bra krigs film... till er som inte har sett den är det ett måste!! @@@@@ Den är extremt bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 Kom på en grej till som jag bara måste skriva: Igår såg jag en helt jävla sjuk film på fyran (började 00.30 tror jag), Gummo. Det handlade om några totalt jävla störda människor i en amerikansk småstad (ursäkta mitt ovårdade språk, men filmen var verkligen helt jävla sjuk!). Man får följa deras liv fram till en tornado drar fram över stan och dessa liv skulle jag aldrig vilja leva. Jag kan inte beskriva filmen, man måste bara se den för att fatta hur grymt jävla sjuk den är! Edit: Länk till Gummo på IMDB: http://us.imdb.com/title/tt0119237/. Såg också den ! Den sjukaste filmen jag sett ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 kan rekomendera kellys hjältar 5/5 möjliga :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 (redigerad) Freddy vs Jason - @@@@@ Så otroligt maxad, hinkvis med blod och mängder av action! mm.. men den får @@@@@ av mig.. av den enkla anledningen att det inte är jason som säger "welcome to my world" i slutet, istället är det bruden som säger det.. stör mig på det Redigerad 6 januari, 2004 av fr34k Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Davidos Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 kan rekomendera kellys hjältar 5/5 möjliga :"> Ha, den gamla kultfilmen.. "there's a bridge (enemy plane incoming).... there was a bridge" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 (redigerad) moahah, den har jag sett tror jag.. Är det den då som skjuter en färgpatron på tiger pansarvagnen? Och kommer och spelar hög musik på en pansarvagn? Redigerad 6 januari, 2004 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 moahah, den har jag sett tror jag.. Är det den då som skjuter en färgpatron på tiger pansarvagnen? Och kommer och spelar hög musik på en pansarvagn? ja, jag har den. den är ju riktigt bar ju! en film som är bra och rolig är willow den äger . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 Topictiteln: Filmer!, Rekomendera! Ja, jag rekommenderar den andra versionen av The Truman Show. Editerar så att alla förstår då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts