skribb Skrivet 5 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 inte jag heller!! praise jesus http://invisionfree.com:54/19/132/emo/punk.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 På datorn: HipHop: Cypress Hill - Los Grandes Éxitos En Español Fugees - Blunted On Reality Fugees - The Score Ison & Fille - Vår Sida Av Stan Den Svenska Underjorden Looptroop -The Struggle Continues 2002 Reggae: Alpha Blondy - Elohim Alpha Blondy - Apartheid is Nazism Alpha Blondy - Jerusalem Alpha Blondy - Masada Alpha Blondy - Rasta Poué Alpha Blondy - Yitzhak Rabin Bob Marley & The Wailers - Survival Bob Marley & The Wailers - Talkin Blues Bob Marley & The Wailers - Uprising Bob Marley - Catch A Fire Bob Marley - Exodus Bob Marley - Rastaman Vibration UB40 - Cover Up UB40 - Labour Of Love UB40 - The Very Best Of UB40 1982-2000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 *HOST*hiphop suger*HOST* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 (redigerad) Har inget på datorn längre, Hör min musik på vinyl nuförtiden, så här kommer då mina LP-album... Progg: Nynningen - Äntligen en ny dag! Nacksving - Ett samlat grepp från Göteborg Kebenekaise - Resa mot okänt mål Pugh & Rainrock - Ett steg till Nationalteatern - Barn av vår tid Träd, Gräs & Stenar - Rock för kropp och själ Eldkvarn - En lång het weekend Skrotbandet - Övervintring Reggae: Bob Marley & The Wailers - Catch a Fire Bob Marley & The Wailers - Uprising Bob Marley & The Wailers - Kaya Bob Marley & The Wailers - Rasta Revulution Bob Marley & The Wailers - Survival Bob Marley & The Wailers - LIVE! (London 1975) Bob Marley & The Wailers - Rastaman Vibration Bob Marley & The Wailers - Talki'n Blues Bob Marley & The Wailers - Babylon by bus Bob Marley & The Wailers - Confrontation LEGEND - Bob Marley & The Wailers (Minnesskiva) Reggae! - Varios Artists Disco (70's): KC & The Sunshineband - Queen of Clubs Disco Fever - 20 Disco Orginals Disco Soul - Success 2 - Village People - Go west Soundtracks Saturday Night Fever Soundtrack Jesus Christ Superstar Soundtrack Grease Soundtrack ( ) Licence To Kill (007) Soundtrack Miami Vice Soundtrack 60's & 70's The Beatles - Abbey Road Cat Stevens - Greatest Hits Gilbert O' Sullivan - Himself Simon & Garfunkel - Sounds of silence Elvis Presley - Rock N' Roll The Beach Boys - Greatest Hits Jimi Hendrix - Smash Hits Underground Gold - London Beat - The World of Hits Vol. 2 (1969) Savile's Time Travels - 20 Golden Hits of 1963 Bill Haley's Greatest Hits 20 fantastic Hits - by the orginal artists! Creedence Clearwater Revival - Chronicle Creedence Clearwater Revival - Pendulum Har massa singelskivor också , men orkar inte skriva dem nu... Edit:Skivsamlingen har som synes växt lite dem senaste dagarna.. Redigerad 10 februari, 2004 av Misterwhoopee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 mina skivor jag orkar inte skriva upp dom på datorn, men det är omkring 350 stycken *HOST* hiphop suger inte *HOST* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 6 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 Har inget på datorn längre, Hör min musik på vinyl nuförtiden jisses, klarar dina öron av så dålig kvalitet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 jisses, klarar dina öron av så dålig kvalitet Om skivorna inte är repade eller raspiga så är det faktiskt riktigt bra ljud på vinyl! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 6 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 omfg fan va coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 jag har: markoolio-vilse i skogen mozart-nionde symfonin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 Har inget på datorn längre, Hör min musik på vinyl nuförtiden, så här kommer då mina LP-album... Progg: Nacksving - Ett samlat grepp från Göteborg Kebenekaise - Resa mot okänt mål Pugh & Rainrock - Ett steg till Natinalteatern - Barn av vår tid Träd, Gräs & Stenar - Rock för kropp och själ Eldkvarn - En lång het weekend Skrotbandet - Övervintring Reggae: Bob Marley & The Wailers - Uprising Bob Marley & The Wailers - Survival Bob Marley & The Wailers - LIVE! (London 1975) Bob Marley & The Wailers - Rastaman Vibration Bob Marley & The Wailers - Talki'n Blues LEGEND - Bob Marley & The Wailers (Minnesskiva) Reggae! - Varios Artists Disco (70's): KC & The Sunshineband - Queen of Clubs Disco Fever - 20 Disco Orginals Disco Soul - Success 2 - Soundtracks Saturday Night Fever Soundtrack Jesus Christ Superstar Soundtrack Grease Soundtrack ( ) Licence To Kill Soundtrack Miami Vice Soundtrack 60's & 70's Elvis Presley - Rock N' Roll The Beach Boys - Greatest Hits Jimi Hendrix - Smash Hits Underground Gold - The World of Hits Vol. 2 (1969) Savile's Time Travels - 20 Golden Hits of 1963 Bill Haley's Greatest Hits Creedence Clearwater Revival - Chronicle Har massa singelskivor också, men orka skriva alla dem... Skivsamlingen växer just nu, så här liten kommer den inte vara länge till.. Det är bra mannen elvis rockar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 Guns N' Roses - Use Your Illusion 1 Guns N' Roses - Use Your Illusion 2 Guns N' Roses - Appetite For Destruction Iron Maiden - Edward The Great Metallica - Metallica Matrix Soundtrack Mission Impossible 2 Soundtrack Har några fler... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 orka räkna dom på datorn min granne la in en dvd med mp3 på min dator. absolute rock classics 1,2,3 red hot chili peppers greatest hits elvis 2nd to none Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 8 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 (redigerad) Få se nu.. Jag har: Kiss Kiss - Kiss Kiss - Hotter than hell Kiss - Dressed to kill Kiss - Alive Kiss - Destroyer Kiss - Rock and roll over Kiss - Love gun Kiss - Alive II Kiss - Duble plantinum Kiss - Ace Frehley solo album Kiss - Gene Simmons solo album Kiss - Peter Criss solo album Kiss - Paul Stanley solo album Kiss - Dynasty Kiss - Unmasked Kiss - The elder Kiss - Creatures of the night Kiss - Lick it up Kiss - Animalize Kiss - Asylum Kiss - Crazy night Kiss - Smashes, thrashes & hits Kiss - Revange Kiss - Alive III Kiss - Unplugged Kiss - You wanted the best Kiss - Greatest Kiss Kiss - Carnival of souls Kiss - Psycho circus Kiss - Very best of Kiss Kiss - Alive IIII -------------------------- Iced earth Iced earth - Iced earth Iced earth - Night of the stormrider Iced earth - Burnt offerings Iced earth - The Dark saga Iced earth - Something wicked this way comes Iced earth - Alive in Athens Iced eart - Horror show Iced earth - Tribute to the gods (snart har jag Iced earth - The Glorius burden) --------------------------------------------------------------- Judas priest Judas priest - Brittish steel --------------------------------------- Blind guardian Blind guardian - Nightfall in Middle-Earth ----------------------------------------------- Opeth Opeth - Blackwater park Opeth - Orchid -------------------------------------------------- Iron maiden Iron maiden - Rock in Rio Iron maiden - Brave new world Iron maiden - Pieces of mind Iron maiden - Edward the great Iron maiden - Killer (s?) Iron maiden - Fear of the dark ------------------------------------------------- Sen har jag en V-rock skiva, och några Deep purple skivor som jag inte vet vad dom heter That was all. Redigerad 8 januari, 2004 av MP5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 19 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2004 lite nytt shit : mina_album.htm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 19 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2004 Bra idé... uppdaterar. Absolute Rock Classics ----------- AC/DC 1992 Live Back In Black remastered Ballbreaker (IRL) Dirty Deeds Done Cheap Powerage (IRL) Stiff upper Lip (IRL) The Very Best (IRL) ----------- Accept Balls to the wall Hungry years ----------- Aerosmith Greatest Ballads Oh Yeah, Ultimate Aerosmith Collection ----------- Alice Cooper Killer Billion Dollar Babies Alice Cooper Greatest Hits Alice Cooper Goes to Hell From the inside Dada Constrictor Raise Your Fist and Yell Trash Brutal Planet ----------- Apocalyptica Inquisition Symphony Plays Metallica by Four Cellos ----------- Arch Enemy Wages of Sin ----------- Avantasia The Metal Opera The Metal Opera Part 2 ----------- Black Sabbath Reunion Live Iron Man (IRL) Master of reality The Best Of ----------- Bloodhound Gang Hooray for boobies (IRL) ----------- Children of Bodom Hate Crew Deathroll ----------- Cradle of Filth Cruelty and the beast ----------- Creed Wethered ----------- D.A.D. No Fuel For the Pilgrim ----------- Deep Purple Deep Purple In Rock Who do you think we are Burn ----------- Deftones Around the fur ----------- Dream Theater Awake Falling into infinity Fasten your seatbelts Six degrees of inner turbulence ----------- Edguy Burning Down The Opera The Savage Poetry Theater of Salvation Vain Glory Opera Kingdom of Madness ----------- Enya A Day Without Rain (IRL) The Best Of (IRL) ----------- Guns N' Roses Appetite for destruction Use Your Illusion ----------- Hammerfall Crimson Thunder Renegade ----------- Helloween Pumpkin bomber - Live in Germany Live in Malmö 2001 Live in the U.K. Massa andra live-inspelningar ----------- Iced Earth Dark Saga Days Of Purgatory Something Wicked This Way Comes ----------- In Flames Clayman Live and Plugged Live in Göteborg 99 Live in Örebro ----------- Iron Maiden Brave New World Dance of Death Edward the Great Live Stockholm 2003 ----------- Judas Priest Live at Sweden rock festival 2002 Halford - CPNY Halford - Rock in Rio Milwaukee 2002 Washington 2002 Live Defenders Nå'n LP (IRL) Best of (IRL) ----------- Led Zeppelin Massa skivor (IRL) Remasters ----------- Manowar Hell on Wheels Hail to England Warriors of the world ----------- Megadeth Countdown to extinction ----------- METALLICA!! Kill em' all Ride The Lightning Master of Puppets Garage days re-visited ...And justice for all Metallica (Black Album) Load ReLoad S&M (IRL!!!) S&M (DVD) Garage Inc. St. Anger 17 Years in the life of Metallica (3 CD) A Tribute to the four horsemen Greatest ballads platinum collection Hero of the day CD1 Hero of the day CD2 Live i Globen Live Roskilde Festival New Album Demos 2003 No limits No laws Oslo Overload - Norway St. Anger - Pre-release Demo Promo Stockholm Sweden Until the studio shit load Where the fuck's James? ----------- Monster Magnet Dopes to Infinity God Says No Powertrip ----------- Nirvana Nirvana Nevermind The Very Best Unplugged in New York ----------- Offspring Americana (IRL) Ignition Ixnay on the Hombre (IRL) ----------- Ozzy Osbourne Down To Earth The Essential Ozzmosis Ozzy Osbourne - Secret Songs Ozzy's Duets Live At Budokan (DVD)(IRL) ----------- Pain Nothing Remains the Same Rebirth ----------- Queen Golden Demos MegaMix 1996 Flash Freddie 2 CD 1986 Greatest hits ----------- Rammstein Herzeleid Mutter Platinum Collection Sehnsucht ----------- REO Speedwagon Live plus Live '81 ----------- Rhapsody Dawn of Victory ----------- Rob Zombie Greatest Hits Past, Present and Future Hellbilly Deluxe ----------- Seether Disclaimer ----------- Sex Pistols Jubilee Kiss This Never mind the Bollocks ----------- Slayer Nå album ----------- Slipknot Iowa Mate, Feed, Kill, Repeat Live at Hovet Digi-Pak Live at Omaha ----------- Spineshank Self-destructive Pattern Strictly Diesel The Height of Callousness ----------- Static-X Machine Shadow Zone Wisconsin Death Trip ----------- Stone Sour Stone Sour ----------- Thin Lizzy Live in Germany Live Chicago Live in Preston Live at the marquee BBC Radio One live in concert Bonus Disc Live in Sweden '83 One Night Only Funky Junction The Peel Sessions ----------- Tool Lateralus ----------- Trapt Trapt ----------- White Zombie Astro-Creep 2000 La Sexorcisto ----------- Whitesnake Greatest hits ----------- ZZ Top Greatest Hits -------------------------------------------- Tog ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 19 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2004 mozart-nionde symfonin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 28 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2004 MP5 gillar du kizz på någe sätt eller? ps stavas med z. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 28 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2004 *HOST*hiphop suger*HOST* Du suger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2004 Du suger alla har rätt att tycka som dom vill utan att få påhopp tycker hiphop är riktig skit jag också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 28 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2004 (redigerad) alla har rätt att tycka som dom vill utan att få påhopp tycker hiphop är riktig skit jag också jag tycker han suger min åsikt, han tycker hip hop suger.. Redigerad 28 januari, 2004 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts