skribb Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 cd som mp3... kör hårt! mina är bifogademina_album.htm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Davidos Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 Opeth, Tool, Korn, Soilwork.. Jag har hittat min polare på detta forum iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 yeah bitch!! (misstolka inte mitt kvinnonedsättande uttryck ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 (redigerad) har bara Metallica - St Anger! Redigerad 3 januari, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 (redigerad) det var lite. det var vääääääääääldigt lite hur klarar du dig ens 2 dagar med att lyssna på samma låtar hela tiden Redigerad 3 januari, 2004 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 Nu blir det skrivande Alice Cooper - Super Hits Apocalyptica - Cult - Special Edition [2-CD] Apocalyptica - Inquisition Symphony Apocalyptica - Reflections Arch Enemy - Wages Of Sin [2-CD] Black Sabbath - The Best Of Black Sabbath [2-CD] Children Of Bodom - Follow The Reaper Children Of Bodom - Hate Crew Deathroll Children Of Bodom - Hatebreeder Children Of Bodom - Something Wild Disturbed - The Sickness Force Of Evil - Force Of Evil In Flames - Clayman In Flames - Colony In Flames - Lunar Strain In Flames - Reroute To Remain In Flames - The Jester Race In Flames - The Tokyo Showdown In Flames - Whoracle Iron Maiden - Brave New World Iron Maiden - Fear Of The Dark Iron Maiden - Iron Maiden Iron Maiden - Killers Iron Maiden - Live After Death [2-CD] Iron Maiden - No Prayer For The Dying Iron Maiden - Piece Of Mind Iron Maiden - Powerslave Iron Maiden - Rock In Rio [2-CD] Iron Maiden - Seventh Son Of A Seventh Son Iron Maiden - Somewhere In Time Iron Maiden - The Number Of The Beast Iron Maiden - The X-Factor Iron Maiden - Virtual XI Metallica - Ride The Lightning Ozzy Osbourne - The Ozzman Cometh Slipknot - Iowa Slipknot - Slipknot System Of A Down - Steal This Album System Of A Down - System Of A Down System Of A Down - Toxicity The Prodigy - Music For The Jilted Generation Eller var det riktiga? Har många LP skivor också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 (redigerad) Alla finns längre ner. Redigerad 19 januari, 2004 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 Jesus Själv har jag väll bara Pantera - Cowboys of hell Dr.Bombay Äh nu säger ajginte mer,det blir bara barnsligare och barnsligare,har inte köpt någta skivor sen jag var liten,då kan ni jku tönka er vilka det var Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 Jag har alla Weird Al Yankovic och Michael Jackson-låtar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 det var lite. det var vääääääääääldigt lite hur klarar du dig ens 2 dagar med att lyssna på samma låtar hela tiden ok jag har massor av låtar men jag vette fan hur många som blir ett helt album Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 (redigerad) ja va fan nu ska vi se På datorn: ZZ top- First Album Turbonegro - Darkness forever Eddie Meduza - Alla tiders fyllekalas vol 1 Eddie Meduza - Garagetaper Eddie Meduza-Just like an eagle Eddie Meduza - Hej Hitler Eddie Meduza - Börje Lundin's kräftkalas Eddie Meduza - Dance Mix Eddie Meduza - Live(s)! (2003) Ratchet & Clank 2 Going Commando System Of A Down - Steal This Album System Of A Down -Toxicity Limited Edition VA - (2003) - Clubbers Guide Sweden MAFIA: The City Of Lost Heaven PureX Orka räkna dom i CD hyllan Redigerad 3 januari, 2004 av LunCh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Davidos Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 (redigerad) Dream Theater - Awake Dream Theater - Falling Into Infinity Dream Theater - Fasten Your Seatbelts Dream Theater - Sex Degrees of Inner Turbulence OHHH YEAAAAH! Här kommer min musiksamling. De skivor jag har på datorn orkar jag lista upp. A Perfect Circle - Mer de Noms [CD 2000] Chevelle - Wonder What's Next [CD 2003] Deftones - White Pony [CD 1999] Dream Theater - Images and Words [CD 1992] Dream Theater - Awake [CD 1994] Dream Theater - Scenes From A Memory [CD 1999] Evergrey - Recreation Day [CD 2003] Foo Fighters - One by One [CD/DVD 2002] Incubus - Morning Wiew [CD 2001] Incubus - Morning Wiew [DVD 2002] Korn - Korn CD [1994] Korn - Life Is Peachy [CD 1996] Korn - Peaches Korn [Live CD 1997] Korn - Follow The Leader [CD 1998] Korn - Issues [CD 1999] Korn - Live @Hammerstein [DVD 2002] Korn - Untouchables [CD 2002] Liquid Tension Experiment - I [CD 1998] Liquid Tension Experiment - II [CD 1999] Metallica - Garage Inc. [2*CD 1998] Metallica - S:t Anger [CD 2003] Nine - Lights Out [CD 2001] O.S.I - Office of Strategic Influence [2*CD 2002] Oasis - Standing On The Shoulder Of Giants [CD 2000] Opeth - Damnation [CD 2003] Ozzy Osbourne - Down To Earth [CD 2001] Porcupine Tree - In Absentia [CD 2003] Red Hot Chili Peppers - By The Way [CD 2002] Sepultura - Chaos A.D [CD 1993] Spock's Beard - Snow [3*CD 1999] Spock's Beard - V [CD 2001] Spock's Beard - Feel Euphoria [CD 2003] Staind - Tormented [CD 1996] Staind- Break The Cycle [CD 2001] System Of A Down -ToxiCity [CD 2001] System Of A Down - Steal This Album [CD 2002] Various - The Jazz Collection [CD 1997] Redigerad 3 januari, 2004 av Davidos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 Orka.. Vet ifan hur många hela alum.. Bloodhound Gang - Hooray for boobies Metallica - S&M CD1 Metallica - S&M CD2 Metallica - Ride the Lightning Metallica - Reload Metallica - Master of Puppets Metallica - Load Metallica - Kill 'em all Metallica - ...And justice for all Nirvana - ??(minns ej) RePlay 1 RePlay 2 RePlay 3 Sum41 senaste med zombies på.. (vad fan heter det) System Of A Down - Toxicity The Sounds - Living in America The Mad Capsule Markets -Osc-Dis Sen har man väl ca 20'000låtar till.. (lagligt..tss.. ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 måånga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syl Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 wal100.tmp.htm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jodan Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 Kastar inte upp nån lista på mina album, har väl ca 400 st.. Men ville bara tillägga att ni bör ta er en tit på följande grupper.. Speciellt Skribb * Goldfinger * Lagwagon * Randy * Finch * American Hi Fi * New found glory * MxPx * Midtown * Fenix TX för att nämna några Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 hur gör ni den där musik-sidan? som t.ex skribb har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 Ramones Ramones-Leave home Ramones-Rocket to Russia Ramones-Road to ruin Ramones-Rock N roll high school Ramones-Its alive Ramones-End of the century Ramones-Pleasant Dreams Ramones-Subterranean Jungle Ramones-Too Tough to die Ramones-Mania Ramones-Mondo Bizzardo Det är några... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 Okey here it goes. Backyard Babies - Stockholm Syndrome Eminem - The Eminem Show Evanescense - Fallen Limp Bizkit - Results May Vary The Offspring - Splinter User - User Avril - Let Go The Distillers(De flesta, vet iof inte hur många dom gjort...men har dom flesta låtarna) Goldfinger(Några stycken) Sum41(2 st tror jag) Good Charlotte(2 st) Green Day(Vet ej namn) New Found Glory(Vet ej namn) Blink 182(Senaste, vet ej namn) Har några fler...men dom verkar ej vara kvar på datorn, får leta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 ojoj nu blir det till att räkna: Alla iron maiden (utom dance of death, ska vara dålig har jag hört) Sum 41-does this look infected (dålig ) alla ozzy +en live ( live at budokan) Metallica-st anger remmstien-mutter The darkness-permission to land (signatur, den är faktist bra) Kizz-greatest + lite nerladdat och tankat Slipknot-iowa slipknot-slipknot judas priest-(vet ej namn) Nirvana-( den när den lille killen simmar, kommer inte ihåg namnet?) Black sabbath-paranoid Pantera- cowboys from hell +tre st. / jisses vad det var många hårdrockare här då, de trodde jag inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts