Barracuda Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 Jag försökte lägga till en annan splash ( en sån som kommer upp när man byter stad), blev den konstig i programmet (se bild) det blev bara svart när den kom fram, och sen när jag skulle byta tillbaka stod det att det var fel på ir modulen. vad ska jag göra? jag använde vicetxd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 Jag försökte lägga till en annan splash ( en sån som kommer upp när man byter stad), blev den konstig i programmet (se bild) det blev bara svart när den kom fram, och sen när jag skulle byta tillbaka stod det att det var fel på ir modulen. vad ska jag göra? jag använde vicetxd. byta stad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 byta stad? Han menar att när man åker till en annan del av vice city så kommer det up en laddnings bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riiille Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 Kanske instalera om spelet ?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 3 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 Kanske instalera om spelet ?! Nej nej det funkar men det blir svart istället för en bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 5 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 Det fungerar nu jag bytte program till txd-builder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice Master Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 Dåså lås tråden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 Dåså lås tråden Varför skulle den låsas för att han kom på vad som var fel ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts