Linuzzzz Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 Jag brände GTA vice city av en kompis och då fungerade det inte.. Då laddade jag hem ett crack och då fungerade det. Sen när jag spelade slutade bilden att fungera. Då läste jag om en patch som skulle göra bilden bättre om den krånglade. Men då fungerade inte patchen för det inte var rätt gta-vc.exe. Den fungerade ju inte för att jag hade lagt in en crack som var av mindre storlek än orginalet. Vet ni nån crack som är lika stor som orginalet? Den är 4.30 mb. Eller finns det något annat sätt att fixa grafiken? Snälla hjälp mig! Jag blir ju galen! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tarzan Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 Tyvärr, otillåtet att diskutera här. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 Välkommen till forumet..!! Du har precis lärt dig en läxa skulle jag tro.. Du har precis fått en varning för snack om Warez.. Simma lungt i framtiden..!! *CLOSED* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts