GTA3 freak Skrivet 8 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2002 Någon som just skulle göra ett mord men tappade kniven! Morfar! Ja bevismaterial! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 Asså alla butterflys e inte olagliga!det e om bladet e över en viss längd typ 5 cm eller va det va!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 Varannan människa här i Malmö, går runt med Stilett eller Butterfly.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 Nä! det ska va en stillet! eller varför inte ett medeltida svärd som man snott från ett museum!! fan va soft det skulle va! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 Varannan människa här i Malmö, går runt med Stilett eller Butterfly.... nu överdriver du lite va!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 20 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2003 Nej.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marcus vercetty Skrivet 16 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2003 när jag var i thailand sålde dom butterflyes och stilleter i varje gatuhörn samma sak i grekland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
moranisse Skrivet 24 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2003 Jag har två st butterfly och en stilett och en spring kniv. det du Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2003 eee... det där e 4 butterflyes Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
moranisse Skrivet 24 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2003 eee... det där e 4 butterflyes Ja det vet jag jag menade att jag har det hemma!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts