ZalCiNoWa Skrivet 3 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2002 Vilka Radiostationer lyssnar ni på?? Jag lyssnar på RiSE FM och Mp3! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hedagarden Skrivet 3 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2002 Oftast den som är på eller Hedagarden FM... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 3 juli, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2002 Oftast den som är på eller Hedagarden FM... Va?? Har du gjort Hedagarden FM?? Hur?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hedagarden Skrivet 3 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2002 Va?? Har du gjort Hedagarden FM?? Hur?? Jag bytte namn på mp3 player... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 3 juli, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2002 Jag bytte namn på mp3 player... Hur gör man det?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hedagarden Skrivet 3 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2002 Ladda ner GXT-editor...länk finns på min hemsida...öpnna american i \GTAIII\TEXT mappen och sök efter FEA_FM9, dubbelklicka på den och sen är det bara att ändra till vad du vill... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Undertaker Skrivet 3 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2002 Jag lyssnar på Lips 106 och min egen "thunder six FM" med hårdrock och metal YEA!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVVo Skrivet 3 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2002 Synd att jag inte hade en mick... annars skulle jag göra någon slags pratshow (åtminstone försöka) enda jag behöver lära mig då är hur man gör om ljudfilen till en Mp3 fil... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIABLO Skrivet 3 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2002 hehehe den va bra då ska jag göra en skjut show skjuta sen spela in det DON`T hurt me please boom boom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gt@_ Skrivet 30 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2002 MP3 RULEZZ!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 StellHell FM... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 1 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 MadeMaN FM.....! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 1 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 NileCity 105.6!! Den klassar! Ska byta nångång! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts