Lill-Tom Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 Undrar om det är någon som har en Apple Ipod och som kan lite mer om den än mig? Har inte hunnit fixa och läsa om den så mycket, det jag mest undrar är hur man raderar alla låtar man har på Ipoden och sen ska förra över nya igen? Sen kan ni som har en sån, kanske berätta hur ni tycker att den är! Jag tycker den är helt suverän än så länge! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 Har ingen ipod men det är väl bara att ta bort låtarna som du tar bort filer på en vanlig hårddisk? Och sedan bara flytta över låtar till den? Så är det på min JOS i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 Kolla min topic Funderar på att köpa en IPod., vad köpte du den för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lill-Tom Skrivet 3 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 eeeh, jag fick den i julklapp, pappa köpte den någonstans, den kostade runt 4500, det är en 20 GB! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 Får du presenter för 4500 i din familj? Jag skulle inte tackat nej. Men eftersom ingen svarar i min andra topic så... är den nåt att ha? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lill-Tom Skrivet 5 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 Jepp! Den är hur grym som helst! Supergr8 design, sköna knappar som man bara behöver toucha på! Riktigt bra ljud i den små snäckorna som medföljer, den har spel, den är ganska liten, stor o tydligt display, den rymmer ju satans massa låtar, jag rekomenderar den lätt!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 Ok lill-tom, får väll börja skramla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts