Lallaren Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 hur installerar man dom?? vad menar dom med att man ska ha en kopia av half-life...?? fattar itne riktigt någonting ...hjälp mig...och säg hur man installerar steg för steg.. skulle vara väldigt tacksam för de /tack på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 Först måste du ha senaste versionen av HL (vilket du nog har) Sökvägen för ns: C:\Spel\Sierra\Half Life (Läg´g inte till en mapp som t.ex. "ns" i hl mappen för då kommer det inte funka sven coop installerar du likadant som ns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 3 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 (redigerad) okej men får man me halflfie 1.1.1.0 i steam uppdateringen?? kom på en sak så jag ska lägga NS och sven coop i mappen där jag har half life.?? Redigerad 3 januari, 2004 av Lallaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 Steam vet jag inte riktigt vilken uppdatering den uppdaterar till men tja.... Ja du ska installera i din nuvarande half life mapp (Du får inte skapa några onödiga mappar som till exempel: C:\Program\Spel\Sierra\HalfLife\[MIN SUPER MEGATON NS MAPP]utan vara i Half Life mappen dock sven coop får du floppa runt hur du vill men inte ns ns måste ligga i första mappen (hl) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts