Marquis Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 Var kan jag hitta bra och ingående guider om hur man börjar från noll med php? Jag har tittat på phpsidan.nu men där var det inte så ingående Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sirar Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 Jag tycker du ska gå ner till närmaste bibliotek och låna en bok. Många böcker förklarar också hur du sätter upp en server med php och mysql. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 3 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 Jag tycker du ska gå ner till närmaste bibliotek och låna en bok. Många böcker förklarar också hur du sätter upp en server med php och mysql. ok, kan du rekommendera nån bok? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sirar Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 Jag har bara läst en: php4 programmering av jesper ek. fast den var lite "halvdöd" tamt innnehåll, den gick inte igenom särskilt mycket. Känner du dig bra på engelskan kan du prova att läsa Professional PHP4 det är en fet bok som går igenom en hel del inom php. Sen kanske du skulle vänta tills php5 har släppts och läsa en bok om det istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 om du inte vill läsa böcker finns det flera hemsidor med guider om hur fu lär dig php Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 3 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 om du inte vill läsa böcker finns det flera hemsidor med guider om hur fu lär dig php ok, jag kan typ 3 st, finns det nån som du kan rekommendera? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 har en riktigt bra engelsk; http://www.free2code.net/tutorials/program...tion_to_PHP.php Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 3 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 ok, ska titta om jag orkar läsa igenom den helt på engelska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 ok, ska titta om jag orkar läsa igenom den helt på engelska gör det, den är skitbra, men tänk på att du ska läsa igenom allting, int ebara läsa lite då och då och kopiera koden, för då lär du dig inget och sedan är det även bra om du fixar egen server, eftersom du då inte bhöver ladda upp alla filer varje gång du ändrat något Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 http://www.phpportalen.net Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 4 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 gör det, den är skitbra, men tänk på att du ska läsa igenom allting, int ebara läsa lite då och då och kopiera koden, för då lär du dig inget och sedan är det även bra om du fixar egen server, eftersom du då inte bhöver ladda upp alla filer varje gång du ändrat något ehm? Nu hänger jag inte med (:!!! Hur ska jag göra för att få en egen server då? Det kostar pengar va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 näe www.apache.org Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 4 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 näe www.apache.org aja, då fattar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vr98olli Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 Jag ställer en fråga i nästan samma ämne!(tyckte det var dummt att göra en ny topic!) Vilket rekommenderar ni, asp eller php. Svårast, bäst osv! För och nackdelar m.a.o! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts