guardian Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 hej jag har ett problem med vice city. det buggar sig som tusan och jag har testat att installera om. men det hjälper inte. vad kan vara fel? :'( det går inte att ladda upp bilden heller... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 jag vill jättegärna hjälpa dig men vet inte innebörden av "buggar som tusan" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 hej jag har ett problem med vice city. det buggar sig som tusan och jag har testat att installera om. men det hjälper inte. vad kan vara fel? :'( det går inte att ladda upp bilden heller... Klarar din dator systemkraven då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 3 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 Klarar din dator systemkraven då? ja dom klarar dom. skribb: buggar som tusan betyder att allting far ihop till en stor färg klick eller nått sånt. jag har två bilder på det men jag kan inte lägga upp dpm det står bara: "You cannot upload this type of file". kan jag skicka dom eller något annat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 jag har aldrig upplevt det så jag kan inte hjälpa dig :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 ja dom klarar dom. skribb: buggar som tusan betyder att allting far ihop till en stor färg klick eller nått sånt. jag har två bilder på det men jag kan inte lägga upp dpm det står bara: "You cannot upload this type of file". kan jag skicka dom eller något annat? fel bildformat ändra från bmp till gif/jpeg format Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 3 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 fel bildformat ändra från bmp till gif/jpeg format ok tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 3 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 nu då: första bilden andra bilden lägg märke till att min bil eller gubbe inte buggar sig. bilen på bild ett som ligger en bit framför är en hel bil som jag inte gjort nåt med. det börjar bugga sig efter ett tag inte på direkten. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 Blir det så även när du tar "New Game"? Kolla så att du inte har nån skit i VC mappen också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 Har du äns varit inne på gtasajtens VC del?? http://www.gtasajten.com/gtavc/patchar Tycker det precis ser ut som det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 oj helvete! då kanske det löser mitt problem också :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cinder Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 skribbz0r?! wtf are you doin' here d00d? var inte du typ Bannad?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 skribbz0r?! wtf are you doin' here d00d? var inte du typ Bannad?! Han blev unbannad för ett tag sen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cinder Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 ohh det förklarar saken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 varför blev han bannad`??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 "suck"Han skrev fula saker om Hultenius när spam stängdes Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 3 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 jag har installerat patchen men det blir likadant ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts