3reZZ Skrivet 2 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 Själv var jag .. På två st olika fester.. sen var ja på strandvägen i Sthlm.. titta på fyverkerierna.. kröka lite för mycke la mig kl. 5 ungefär.. bi effekter.. Bakis. ont i svanskotan.. har fortfarande.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 2 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 Ingenting Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 2 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 Ingenting w0rd... inte mer än vanligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 2 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 dansade tango på mat bordet. nä men glodde på en gubbe på ettan som pratade om det gammla året. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 2 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 jaha tråka ni bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 2 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 först va jag med familjen ett tag, sen stack jag till en fest! Det var kul, fast inte för han som blev av med håret det började brinna i håret på honom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 2 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 åt salta pinnar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lill-Tom Skrivet 2 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 Var hemma på Ekerö o drog runt o krökade, brände av feta bomberna och raketerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 2 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 Var med familjen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 2 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 min familj var hos min brors kompis familj de var kul Tigern: köp en peruk till han Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 2 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 De här gjorde jag som va kul. Och de va skit kul o smälla. Först hitta vi en cola burk som vi la massa smällare smatter band m.m i o efter vi va klara va de typ bara en cola burk men hål i över allt. Sen hade vi sånna här miniraketer. Dom höll vi i med händerna http://invisionfree.com:54/19/132/emo/laughbounce.gif o tände på satt dom flög ur handen. Och sen hade vi pansarvangs krig o efter e stoppade vi in raketer i dom o riktade mot hus o smälde av .(asså miniraketer) Men roligaste vi hittade en burk o sen dom vi va hos hans syrra har typ skit kt tigersmällare från typ förra året. Så vi la en tiger smällare på marken o la på en burk på o burken typ flög 5-7 meter upp . Vi tejpade ihop skit många miniraketer o fixade linan (kommer ej på va de heter : de man tänder på) så tänder vi på den så flyger den iväg o sen våran tejpning förstörs och så flyger typ alla raketer hursomhelst . Då blev de en rush bakom bilen . O så sista. Vi hade typ en låda där raketer hade legat i. O plasten va inte borttagen helt. Så vi sköt in en miniraket där först o de hände typ inge men sen tog vi en halvstor raket. ______ /..........\ |............| \______/ Typ så stor fast rundare. O smälde in i de där paketet som var kanske typ 4 cm högt. (asså om den liggger ner) De small som satan de o typ allt var borta på den sen när vi kollade. Sen gick vi in o körde lite worms 3d o sen försökte vi få tag på taxi tills kl 5 typ . De va min nyårsafton. Säkert många stav fel då Altså skit kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 2 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 De här gjorde jag som va kul. Och de va skit kul o smälla. Först hitta vi en cola burk som vi la massa smällare smatter band m.m i o efter vi va klara va de typ bara en cola burk men hål i över allt. Sen hade vi sånna här miniraketer. Dom höll vi i med händerna http://invisionfree.com:54/19/132/emo/laughbounce.gif o tände på satt dom flög ur handen. Och sen hade vi pansarvangs krig o efter e stoppade vi in raketer i dom o riktade mot hus o smälde av .(asså miniraketer) Men roligaste vi hittade en burk o sen dom vi va hos hans syrra har typ skit kt tigersmällare från typ förra året. Så vi la en tiger smällare på marken o la på en burk på o burken typ flög 5-7 meter upp . Vi tejpade ihop skit många miniraketer o fixade linan (kommer ej på va de heter : de man tänder på) så tänder vi på den så flyger den iväg o sen våran tejpning förstörs och så flyger typ alla raketer hursomhelst . Då blev de en rush bakom bilen . O så sista. Vi hade typ en låda där raketer hade legat i. O plasten va inte borttagen helt. Så vi sköt in en miniraket där först o de hände typ inge men sen tog vi en halvstor raket. ______ /..........\ |............| \______/ Typ så stor fast rundare. O smälde in i de där paketet som var kanske typ 4 cm högt. (asså om den liggger ner) De small som satan de o typ allt var borta på den sen när vi kollade. Sen gick vi in o körde lite worms 3d o sen försökte vi få tag på taxi tills kl 5 typ . De va min nyårsafton. Säkert många stav fel då Altså skit kul Lite galet kanske? Här hemma var det fest iallafall, Och det var skit kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 2 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 Lite galet kanske? Här hemma var det fest iallafall, Och det var skit kul. de flesta är hemma msn nu mademan- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 2 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 Lite galet kanske? Här hemma var det fest iallafall, Och det var skit kul. Galet de va kul!!!!! Råka skuta in en raket i en gran cokså typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 Jag var hos min pappas kompis. Det var jättekul. Vi åt och vi smällde massor av fyrverkerier. Jag gick och la mig kl 2. Det var en lyckad nyårsafton. Men det blev ingen Champange. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 Smutta på flaskan om man säger så.. Smakade på lite "DAM" oxå.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 3 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 Smutta på flaskan om man säger så.. Smakade på lite "DAM" oxå.. vad är DAM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 vad är DAM Om man säger såhär då för att ni barn ska fatta.. det kvinnliga könet brukar ibland kallas för damer.. Och om du inte fattar vad jag menar då så har du ingen anledning att veta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 jag drack en Stark öl för mkt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 vad är DAM hahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts