Zyber Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 Förhoppningsvis fixar dom lite några bra ljudeffekter för den innan de släpper spelet. Skulle ju vara tråkigt med ett så välgjort spel som hl2 sen ett vapen är plötsligt utan ljud... Det jag sa om kulsprutan och det var alltså om Doom 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 3 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 Jaaahaaa.... lol trodde du menade kulsprutan i HL2 (finns väl några stycken men ajja nån av dem .hehehe...) :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cinder Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 Ska köpa när jag får min "lön" om hundra årtusanden... men först måste jag köpa Silent Hill 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 4 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 Vilka här är sugna på lite in-game screenshots då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 4 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 DU koppan... du sa att du hade lirat E3 versionen eller hur? Uh jag har lite probs med den.... kanske kan få lite hjälp? Det flimmrar bara när jag klickar på Doom.exe (flimmrar på alla: Doom.exe Start witheout intro.exe start with intro.exe) :\ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 DU koppan... du sa att du hade lirat E3 versionen eller hur? Uh jag har lite probs med den.... kanske kan få lite hjälp? Det flimmrar bara när jag klickar på Doom.exe (flimmrar på alla: Doom.exe Start witheout intro.exe start with intro.exe) :\ Vad har du för grafikkort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 4 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 GeForce 4200ti.... enligt Ids ska det funkar perfekt med det kortet men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 För mig blir bara skärmen helt vit när jag startar (betan) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 Är inte det här warez snack? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 Är inte det här warez snack? Jo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 Och ingen har låst den. Konstigt Jag väntar tills doom 3 släpps i affären. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 GeForce 4200ti.... enligt Ids ska det funkar perfekt med det kortet men... Jag tror du har fel drivrutin... man ska ha 41.09 om jag inte mins fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 warez? nänännä! alla har ju hittat dom i sina buskar ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 7 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 (redigerad) Gizmo: Håller med till 100%!, hittade den i grannens ormbunke... Xman: Var kan man hitta en sån då? *EDIT* Xman: Finns det ens en sån? *EDIT* Koppan: Modden TLR till HL som aldrig blev klar... Vi slutade med den för att HL2 skulle ha haft release egentligen i nov/dec var det tänkt, så vi hade bestämmt att vi skulle göra det till HL2. Men det kom ju inte då men vi kommer ändå göra det till HL2 eftersom motorn är bättre till alla "effekter" och sekvenserna som ska vara med i spelet "enligt manus". Eftersom att det är ragdoll-teknik och ganska härlig ny teknik på vivendis nya HL skellett ska jag även fråga dem om man får använda dem som skellett till våran mod eller om vi måste ha nån sorts tilllåtelse av nån. (tror inte man måste få tillåtelse.) Nåja. Tänkte bara vi är nästan aldrig på msn sammtidigt så sa det bara här så du får reda på det. Redigerad 7 januari, 2004 av AE_Dave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts