StellHell Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 jag har slått dig nu vigge89.. Så nu kan du inte vara katig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 nä nu! vilket rae e du på? ska slå dig snart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 nä nu! vilket rae e du på? ska slå dig snart! Jag är oxå på drift track 5.. Men jag var ju klöko och körde bara 4lopp innan.. Nu körde jag 10 och kom upp i detta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 Jag är oxå på drift track 5.. Men jag var ju klöko och körde bara 4lopp innan.. Nu körde jag 10 och kom upp i detta.. jaha, konstigt då, jag kör fyra, och får 40 000 poäng mindre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 jaha, konstigt då, jag kör fyra, och får 40 000 poäng mindre Men då gör vi så här att dukör 10varv du med så har vi en inbördes tävling bara du o jag.. Prepare for war..!! Ashole!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 : http://vigge.starbase.se/temp/miata_drift3_10laps.jpg Drift - level 5 - 10 laps - 326 919 poäng - underground race: 45 känn dig slagen , gick iofs dåligt, men, orkade inte köra om (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 : http://vigge.starbase.se/temp/miata_drift3_10laps.jpg Drift - level 5 - 10 laps - 326 919 poäng - underground race: 45 känn dig slagen , gick iofs dåligt, men, orkade inte köra om Grrr...!! Nu ska jag allt lira sönder mitt t-bord tills jag har slått dig..!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 Jag knapprar in.. Men än är jag inte där.. Bara att fortsätta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 Så var det gjort.. Men segerns sötma kommer antagligen inte sitta i länge... "back to the track.." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 (redigerad) iinget bevis, nej nej stell, du måste ta ss precis innan du går i mål, annars misstänker jag fusk Edit: oj, nästan hela den här tråden har visst tillägnats min och stellhells tävling Redigerad 5 januari, 2004 av vigge89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 1004911 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 oj, bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
2fast4you Skrivet 5 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 ha ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
2fast4you Skrivet 6 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 jag är trea Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 men vilka race är ni på med era bilar då? jag och stellan hade ju en egen tävling, med bara bilar som int ehade kört mer än 45 race Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
2fast4you Skrivet 6 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
2fast4you Skrivet 21 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2004 tävlingen är slut imorgon .............. canza 57 leder med 1004911 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
2fast4you Skrivet 22 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2004 på första plats : Canza 57 på andra plats : Topp 3 på tredje plats : jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts