Wu Zi Mu Skrivet 2 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 (redigerad) Är det nån som har lust att spela på nån server?.. DÅ menar jag inte en.. alla här som har lust så kan vi bestämma en tid och dag?.. och server Redigerad 6 januari, 2004 av Buffus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 3 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 Är det nån som har lust att spela på nån server?.. DÅ menar jag inte en.. alla här som har lust så kan vi bestämma en tid och dag?.. och server Jag skulle kunna kl 14:00 den 2 Januari Ingen...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 (redigerad) Ingen...? Jo gärna men mitt mta funkar inte! EDIT: Har inte orginal. /jag återkommer! Redigerad 6 januari, 2004 av Barracuda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 6 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 Jo gärna men mitt mta funkar inte! EDIT: Har inte orginal. /jag återkommer! Okej.. mitt verkar ha lagt av nu .. Tycker det borde finnas en officiell GTA sajten server Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 det finns ju en gtasajten mta0.3 server deathmatch host: gtasajten.com port: 2003 stunt host: gtasajten.com port: 2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 6 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 det finns ju en gtasajten mta0.3 server deathmatch host: gtasajten.com port: 2003 stunt host: gtasajten.com port: 2004 Okej.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 (redigerad) Okej.. Vad sägs om nästa helg? Ska ha fixat det till dess tror jag! EDIT: Hur intsallerade du dit MTA och eye-grejen? Redigerad 6 januari, 2004 av Barracuda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 6 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 Vad sägs om nästa helg? Ska ha fixat det till dess tror jag! EDIT: Hur intsallerade du dit MTA och eye-grejen? Nästa helg har jag hockey match ... ... ... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 Nästa helg har jag hockey match ... ... ... :'( Hela helgen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 7 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 Hela helgen? hemma lördag tror jag.. å borta söndag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 hemma lördag tror jag.. å borta söndag.. OK. skolan (min i alla fall) börjar ju igen på torsdag :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 7 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 OK. skolan (min i alla fall) börjar ju igen på torsdag :'( Samma här.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 Samma här.. Fredag kväll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 7 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 Fredag kväll? Hockey träning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 Å det är förstås hela kvällen?vilket lag? nästnästa helg då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 7 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 Å det är förstås hela kvällen?vilket lag? nästnästa helg då? det är från halv sex till 7 men de tar ju ett tag å duscha å så.. å jag orkar nog inte spela sen nästnästa kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 8 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 Nej, konfirmandläger :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 9 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 Men.. det verkar som att ödet har bestämmt att vi inte får spela (inte för att jag tror på öde eller gud ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 Men.. det verkar som att ödet har bestämmt att vi inte får spela (inte för att jag tror på öde eller gud ) Men döh, soldat då, kan icke fixa vice city. :'( ftp://slacker.4k-gaming.net/mirrors/soldat/soldat12.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 24 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 Men döh, soldat då, kan icke fixa vice city. :'( ftp://slacker.4k-gaming.net/mirrors/soldat/soldat12.zip soldat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts