Wild_hawk Skrivet 2 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 (redigerad) Filmen Kangaroo Jack.. Denna film fick mig gråtta, skratta men framför allt, den fick mitt hjärta att vakna för denna underbara varelse, kängurun jack (tror han hete det whatever) hans stil var så cool så att man frös. Han påminde om mig, att alltid tvingas fly från galningar som vill utnytja en. Jag kände hans rädsla, jag kände hans hat, jag kände honom som om han var mig helt enkelt. Så våga inte att inte hyra eller köpa denna film (om du laddar ner den, jag lovar.. Jag lovar.. ditt ansikte.. MOhaaa) Kängurun är föresten ett pungdjur (precis som oss killar) Filmen får betyget 10/10,05 det som saknas i filmen är mig.. Med mig i den så skulle den rycka åt sig så mycket pengar att göran person skulle kunna bada i dem (dude thats alot) SÅ därför våga inte att inte köpa eller hyra denna film... DU ÄR VARNAD... Nu ska jag slå på tvn latjolajban börjar ju snart.. CYA Redigerad 2 januari, 2004 av Wild_hawk Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 2 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 Hur kan du gilla Kangaroo Jack? Den är ju löjlig! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 2 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 Hur kan du gilla Kangaroo Jack? Den är ju löjlig! Vadå, har inte Wild_hawk rätt att tycka som han vill eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 2 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 (redigerad) Filmen Kangaroo Jack.. Denna film fick mig gråtta, skratta men framför allt, den fick mitt hjärta att vakna för denna underbara varelse, kängurun jack (tror han hete det whatever) hans stil var så cool så att man frös. Han påminde om mig, att alltid tvingas fly från galningar som vill utnytja en. Jag kände hans rädsla, jag kände hans hat, jag kände honom som om han var mig helt enkelt. Så våga inte att inte hyra eller köpa denna film (om du laddar ner den, jag lovar.. Jag lovar.. ditt ansikte.. MOhaaa) Kängurun är föresten ett pungdjur (precis som oss killar) Filmen får betyget 10/10,05 det som saknas i filmen är mig.. Med mig i den så skulle den rycka åt sig så mycket pengar att göran person skulle kunna bada i dem (dude thats alot) SÅ därför våga inte att inte köpa eller hyra denna film... DU ÄR VARNAD... Nu ska jag slå på tvn latjolajban börjar ju snart.. CYA jävlar! snacka om att du uttryckte dig väl! måste se denna så snart som möjligt ajuste..glömde säga en grej. det är honorna som har pungen i känguruarten Redigerad 2 januari, 2004 av skribb Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 2 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 Blivit sentimental på senaste tiden? NÄ jag skämta hehe.... Måste nästa se den tror jag..... btw: Kängurun har ju massa klägga och sånt geggigt i sin pung för att deras bäbisar ska hålla sig varma..... hehe vi har väl inte klägga i våra? (Och vi har definitivt inte ungar i dem!!) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 2 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 Haha,Kangaroo Jack verkar skitrolig,ska nog hyra den Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 2 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 Kängurun har ju massa klägga och sånt geggigt i sin pung för att deras bäbisar ska hålla sig varma..... hehe vi har väl inte klägga i våra? (Och vi har definitivt inte ungar i dem!!) Tja, en typ av "klägga" finns det nog allt. Och ungar har vi ju visst, på ett eller annat sätt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 2 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 Ja, nog finns det väl en "sorts" klägga där men... ingen rosa aktig klägga.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 2 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 Ja, nog finns det väl en "sorts" klägga där men... ingen rosa aktig klägga.... Hehe, lite karamellfärg och woilá!! :"> Hmm... bara aningens off-topic här. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 2 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 Håll er till ämnet... Wild_Hawk? Du ska inte berätt va filmen handlar om oxå.. skulle vak ul å veta Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 2 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 hehe trodde först att det var Arman som hade gjort den här topicen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 2 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 ni får förlåta mitt andra sjuka jag (som väcks vid den där tiden när jag skrev den här tråden).. På dagarna är jag mitt vanliga jag. Om ni vill veta vad den handlar om.. KÖP DEN ELLER HYR DEN!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 2 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 ni får förlåta mitt andra sjuka jag (som väcks vid den där tiden när jag skrev den här tråden).. På dagarna är jag mitt vanliga jag. Om ni vill veta vad den handlar om.. KÖP DEN ELLER HYR DEN!!! wow vad har hänt, jag är förvirad eller hur de nu en stavas kolla på den igen och få tillbaka dina övernaturliga krafter hjälp Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 Vadå, har inte Wild_hawk rätt att tycka som han vill eller? Jo! Har jag sagt att han inte får det eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 Jo! Har jag sagt att han inte får det eller? Ja. Ungefär. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 3 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 Vadå, har inte Wild_hawk rätt att tycka som han vill eller? i fakta så har jag facktist inte det. Det är ett gäng proffesorer som säger hur jag ska tycka, vad jag ska göra, hur jag ska klä mig, de bestämmer över mig i allt. Facktist har de sagt till mig att skriva just det här inläget och alla mina andra inlägg.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 i fakta så har jag facktist inte det. Det är ett gäng proffesorer som säger hur jag ska tycka, vad jag ska göra, hur jag ska klä mig, de bestämmer över mig i allt. Facktist har de sagt till mig att skriva just det här inläget och alla mina andra inlägg.. You're one crazy dogg... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 3 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 You're one crazy dogg... tyssssst!! hur fick du reda på att jag var en rabbis smittad hund? fan min plan om att ta över jorden har misslyckat.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 tyssssst!! hur fick du reda på att jag var en rabbis smittad hund? fan min plan om att ta över jorden har misslyckat.. Ditt vanliga jag tjallade. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 Rättning här nu vildhök: Rabbis är en kaninsort (eller hare?) på Gotland. (Har jag för mig) Så du är en hund smittad med kaniner? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts