Gurgel Skrivet 2 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 (redigerad) Jag instalerade vc nyss för jag skulle testa lite mods o sånt. O varje gång jag testar en mod så hänger de sig. När man ska ladda. ? Redigerad 2 januari, 2004 av Gurgel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 2 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 Jag instalerade vc nyss för jag skulle testa lite mods o sånt. O varje gång jag testar en mod så hänger de sig. När man ska ladda. ??? Du installerade modena med vice city mod manager va? då måste du installera om vc. Tips: använd inte vcmm/ gör backup. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 2 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 Du installerade modena med vice city mod manager va? då måste du installera om vc. Tips: använd inte vcmm/ gör backup. Nej de gorde jag ej. Men jag instalerar om för den funka inte när jag hade tagit bort modarna heller. Och jag ahde gjort backup. Får se omd e funkar nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 2 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 ´Du kanske har dålig dator? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 2 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 Nepp. Har haft spelet sen de kom ut o spelade då på samma dator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 2 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 Testa med att ta "new game" istället för att ladda. Funkar det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 2 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 Nu har jag instalerat om och nu funkar de o spela nu ska jag testa mta o se om de funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 2 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 Skit i och ändra i default.ide då brukar det funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts