SuXx Skrivet 31 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2004 Oj vad jag älskar min iPod, ångrar inte en sekund att jag köpte den för fyra jävla lök, den är bara för fin Men minin är väl mycket större än 100 låtar? 1000 ungefär står det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 31 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2004 den gör det glömde en nolla! :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 31 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2004 Blev lite smått irriterad då jag råkade återställa min iPod till fabriksinställningarna här om dan. Testade att hålla in menu och pause i 8 sekunder, trodde det var omstart men det var total återställning. Typ 2000 låtar var jag tvungen att fixa id3-tagarna på och lägga in igen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 2 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2004 jag har en importerad ipod mini för 300 dollar plus att den är i lila(wannabe pimp jag vet!) rymmer typ 100 låtar! Du köpte en mp3 spelar för ungefär 3000 kr och den rymmer 100 låtar man kan säga om du laddar upp 100 låtar då kostar varje låt 30 kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 2 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2004 SKa köpa en iPod mini 4GB från USA nästa vecka... 249 $ = 1865,01 kr Adapter eller vad man nu behöver till laddaren fixar jag i Sverige och sen är det bara tt börja lyssna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 3 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 april, 2004 iPod Mini är förjävla fin, typ lika stor som en tändare fast 4 gig kommer man ju inte så långt med.. Dessutom funkar vanliga iPod som hårddisk så man kan lagra andra saker också på den. Skitbra att man kan mata in anteckningar i den från datorn och sen läsa direkt med iPoden. 20 gig .txt är rätt mycket text. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 3 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2004 iPod Mini är förjävla fin, typ lika stor som en tändare fast 4 gig kommer man ju inte så långt med.. Dessutom funkar vanliga iPod som hårddisk så man kan lagra andra saker också på den. Skitbra att man kan mata in anteckningar i den från datorn och sen läsa direkt med iPoden. 20 gig .txt är rätt mycket text. Precis vad jag tycker! Men jag har hört att iPod mini är uppskjuten till Juli i Sverige, så då kan jag ju gå här 1-2 månader innan den kommer ooch skryta. Sedan så är ju inte 1900 kr så speciellt mycket, så det är varät 4 Gb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DYos Skrivet 4 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 kan tipsa er om dell's mp3spelare. om man inte vill ha gay knapparna som ipod har, sa e de en mycke bra spelare. finns bara pa dell's amerikanska site. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 4 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 (redigerad) kan tipsa er om dell's mp3spelare. om man inte vill ha gay knapparna som ipod har, sa e de en mycke bra spelare. finns bara pa dell's amerikanska site. Vadå gay-knappar? Det är ju nästan det bästa med iPod. Dom reagerar bara på hudkontakt så man behöver inte ens sätta på knapplåstet om man sätter ner den i fickan. Det kan dock vara lite jobbigt om man har handskar på sig. Edit: btw, är det nån som har några erfarenheter om "iPods dirty secret"?, att batteriet bara skulle räcka i två år och sen är den obruklig. Redigerad 4 april, 2004 av EvilOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 4 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 Jag har hört nått om det jag också, finns en fil på swec då dom ringer till apple och undrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre_viking Skrivet 7 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2004 Du köpte en mp3 spelar för ungefär 3000 kr och den rymmer 100 låtar man kan säga om du laddar upp 100 låtar då kostar varje låt 30 kr Läs vad han skrivit 2 rader upp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 7 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2004 Jag har hört nått om det jag också, finns en fil på swec då dom ringer till apple och undrar. Ungefär var, på den sidan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre_viking Skrivet 7 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2004 Ungefär var, på den sidan? 2 över 3reZZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 27 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2004 Någon som har en iPod mini och kan jämföra med en iPod? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts