Jump to content

IPod

The Dude
 Share

Recommended Posts

Blev lite smått irriterad då jag råkade återställa min iPod till fabriksinställningarna här om dan. Testade att hålla in menu och pause i 8 sekunder, trodde det var omstart men det var total återställning. Typ 2000 låtar var jag tvungen att fixa id3-tagarna på och lägga in igen..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

iPod Mini är förjävla fin, typ lika stor som en tändare fast 4 gig kommer man ju inte så långt med.. Dessutom funkar vanliga iPod som hårddisk så man kan lagra andra saker också på den. Skitbra att man kan mata in anteckningar i den från datorn och sen läsa direkt med iPoden. 20 gig .txt är rätt mycket text.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

iPod Mini är förjävla fin, typ lika stor som en tändare fast 4 gig kommer man ju inte så långt med.. Dessutom funkar vanliga iPod som hårddisk så man kan lagra andra saker också på den. Skitbra att man kan mata in anteckningar i den från datorn och sen läsa direkt med iPoden. 20 gig .txt är rätt mycket text.

Precis vad jag tycker!

Men jag har hört att iPod mini är uppskjuten till Juli i Sverige, så då kan jag ju gå här 1-2 månader innan den kommer ooch skryta. Sedan så är ju inte 1900 kr så speciellt mycket, så det är varät 4 Gb :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
kan tipsa er om dell's mp3spelare. om man inte vill ha gay knapparna som ipod har, sa e de en mycke bra spelare. finns bara pa dell's amerikanska site.

Vadå gay-knappar? Det är ju nästan det bästa med iPod. Dom reagerar bara på hudkontakt så man behöver inte ens sätta på knapplåstet om man sätter ner den i fickan. Det kan dock vara lite jobbigt om man har handskar på sig.

Edit: btw, är det nån som har några erfarenheter om "iPods dirty secret"?, att batteriet bara skulle räcka i två år och sen är den obruklig.

Redigerad av EvilOL
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 3 weeks later...