The Dude Skrivet 2 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 Är det någon som har erfarenheter av appels mp3spelare ipod? Jag funderar starkt på att köpa en men man vill ju veta om det är värt 4000 spänn som den billigaste versionen kostar. Eller vad ska jag ha för nån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 2 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 Creative Jukebox Zen NX eller NX Extra är mer prisvärda än IPOD NX har 30 gb hårddisk och NX extra har 60 (!!). Kostar från 2800, kolla Pricerunner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 2 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 Men det är skumma internetbutiker (?) På ONOFF tex. kostade den 3469:- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 2 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 (redigerad) IPod finns i kapacitetsnivåerna, 15, 30 och 40GB. 40GB'aren kostar nog en rejäl extra slant mer en 15GB'aren. EDIT: Om du ska köpa en MP3 spelare för ett billigt pris så rekommenderar jag Jens of Sweden's nya 512MB'are! Den heter JOS MP110 512MB. Redigerad 2 januari, 2004 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 3 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 Ja jag har kollat på den men kommit på att jag vill ha en på minst 8 gig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 Om jag inte minns fel har datorbutiken.com den för 2900 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 5 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 Jag citerar datorbutiken.com: Apple Ipod MP3-spelare 5Gb (Mac) M8513SA Webpris 4195.00 Hur kan dom ta 4195:- för en 5gb:are. Jag trodde inte att det fanns det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 Jag citerar datorbutiken.com: Apple Ipod MP3-spelare 5Gb (Mac) M8513SA Webpris 4195.00 Hur kan dom ta 4195:- för en 5gb:are. Jag trodde inte att det fanns det. Sorry, menade Zen NX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 8 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 Jag köpte en iPod idag på Siba för 4075. Men det suger att jag bara har vanlig usb. Skulle behöva firewire eller usb2.0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Vance Dance Skrivet 12 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2004 Jag köpte en iPod idag på Siba för 4075. Men det suger att jag bara har vanlig usb. Skulle behöva firewire eller usb2.0 Köp ett firewirekort på clas ohlsson för 300 spänn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 12 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2004 vem har 300 spänn? eller jo det har jag iofs men jag har laddat in hela min mp3samling nu så det blir inga stora partier i taget jag måste ladda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 13 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2004 jag har en iriver den äger.. fast.. skulle inte skada å ha lika mkt utrymma som en iPod.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 16 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2004 Jag beställde en iPod 10 Gb, det borde väl räcka för lite musik, eller??? Men iallafall så tycker jag att det är j*vligt onödigt att köpa en 40 Gb, vem fyller den med musik lixom? Men jag hade en fråga: Varför räknas Ipod 10 Gb som en "gammal" produkt i affärn??? Den kom ju ut med alla andra ju!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 16 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2004 vad kostade den? Men den har väll inte samma design. Jag har för mig den är mycket tjockare och mer B. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Davidos Skrivet 16 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2004 Men iallafall så tycker jag att det är j*vligt onödigt att köpa en 40 Gb, vem fyller den med musik lixom? De som har 40 Gb musik kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 16 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2004 Jag har lagt in typ 5GB musik på min 20 gigare och det börjar redan bli jobbigt att hitta artisterna. Iofs kan man skapa playlists med datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre_viking Skrivet 30 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2004 Ja vill ha en ipod men ja har inte cash, inte någon som vill sälja sin? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 30 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2004 IPod finns i kapacitetsnivåerna, 15, 30 och 40GB. 40GB'aren kostar nog en rejäl extra slant mer en 15GB'aren. EDIT: Om du ska köpa en MP3 spelare för ett billigt pris så rekommenderar jag Jens of Sweden's nya 512MB'are! Den heter JOS MP110 512MB. 512 tycker jag är lite lite, är väldigt nöjd med min nyköpta creative zne nx, saknar dock en fjärris plus så är den rätt stor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 30 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2004 jag har en importerad ipod mini för 300 dollar plus att den är i lila(wannabe pimp jag vet!) rymmer typ 100 låtar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 31 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2004 Oj vad jag älskar min iPod, ångrar inte en sekund att jag köpte den för fyra jävla lök, den är bara för fin Men minin är väl mycket större än 100 låtar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts