DimpZ Skrivet 2 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 Hur får jag in typ en Infernus i ZModeler, om jag vill modda den?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 Extrahera infernus.dff ut ur GTA3.img med IMG Tool. Öppna ZMODELER, tryck import och välj infernus.dff. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 2 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 Det funkar inte! Det står typ " That's not at .z3d file" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 2 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 Det funkar inte! Det står typ " That's not at .z3d file" Då har du gjort något fel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 2 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 Då har du inget filter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 2 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 Det har jag visst! Men jag fattar inte vad som är fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 2 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 Tryck på import inte open. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 2 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 Jaha!! Då kanske det funkar! Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts