Arman Skrivet 2 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 Är det någon som vet hur man klarar av banan där man är i en by? Fjärde banan är det! Jag har har fastnat efter att jag följer efter mannen som fanns i den stora stugan! Man ska ta ett kort men kvinnan dör innan man hinner ta det! ... så är det någon som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 2 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 Command & Conquer: Renegade eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 2 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 Command & Conquer: Renegade eller? Ja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 2 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 vilken tjej, minns inte, var länge sen jag lirade det :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 2 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 vilken tjej, minns inte, var länge sen jag lirade det :/ Uppdraget heter "Recover your Team". Jag har problem med att lokalisera "Hotwire" (Vad är det?). Man ska rädda en som heter Babushka och hon har blivit kidnappad av några NOD-soldater i ett katedral! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 2 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 Uppdraget heter "Recover your Team". Jag har problem med att lokalisera "Hotwire" (Vad är det?). Man ska rädda en som heter Babushka och hon har blivit kidnappad av några NOD-soldater i ett katedral! Hotwire är väl tjuvkoppla, men att man ska man hitta tjuvkoppla låter lite konstigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 2 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 Du kanske läst fel Arman? Det kanske är att du ska tjuvkoppla en buggy eller nåt och åka till nåt ställe och befria den där snubben... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 2 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 nej nej nej, den är en tjej som heter Hotwire i spelet, ffs! kom inte ihåg, men har för mig att det är rätt lätt, kolla kartan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tedfallkv Skrivet 2 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 Single Player på Renegade suger.. men Online är skit kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts