Arman Skrivet 2 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 http://server5.uploadit.org/files2/010104-nyafilmloggan2004.PNG Välkommen till nya Film! Vissa filmer kan du köpa och se trailern av den! Diskuttera och betygsätt även filmerna om du har eller ska se den! @@@@@ = Strålande! @@@@@ = Mycket bra! @@@@@ = Bra! @@@@@ = Sådär @@@@@ = Usel TORSDAG 1 JANUARI http://viasat.live.noname4us.com/images/archive/0232/m_023285.jpg Robin Hood: Prince of Thieves http://server5.uploadit.org/files2/301203-tv3film.PNG Regissör: Kevin Reynolds Utgivningsår: 1991 Skådespelare: Kevin Costner, Sean Connery, Christian Slater med flera... Fakta: När Robin av Locksley återvänder från korstågen har han med sig en nyvunnen vän. De inser genast att den ondskefulle sheriffen i Nottingham terroriserar folk i trakten. Längd: 143 min Tid: 20.00 Sammanfattning: @@@@@ - Kevin Costner kan inte göra dåliga filmer! Köp filmen: DVD The Game http://server5.uploadit.org/files2/301203-tv4film.PNG Regissör: David Fincher Utgivningsår: 1997 Skådespelare: Michael Douglas, Sean Penn med flera... Fakta: Finansmannen Nicholas får en underlig födelsedagspresent av sin bror - ett presentkort till ett gåtfullt företag som arrangerar ett mystiskt spel. Spelet utvecklas till en lek på liv eller död. Längd: 128 min Tid: 22.15 Sammanfattning: @@@@@ - Om du gillar Jagad kommer du älska denna film! FREDAG 2 JANUARI Jalla! Jalla! http://server5.uploadit.org/files2/301203-svt1film.PNG Regissör: Josef Fares Utgivningsår: 1997 Skådespelare: Fares Fares med flera... Fakta: Måns och Roro är bästa kompisar och jobbar på parkförvaltningen. Dom får göra alla skitjobben - rensa ankdammen och plocka upp bajshögar. Men själva tycker dom att de är coola. Längd: 88 min Tid: 21.00 Sammanfattning: @@@@@ - Måste vara den roligaste filmen från Sverige! Dödligt Vapen (Lethal Weapon) http://server5.uploadit.org/files2/301203-tv3film.PNG Regissör: Richard Donner Utgivningsår: 1987 Skådespelare: Mel Gibson, Danny Glover med flera... Fakta: Martin Riggs är polis i ett ökänt knarkområde. Han drar sig inte för någonting, har självmordstankar och kan offra sitt liv för någon annan. Han har smeknamnet "dödligt vapen" för att han när som helst kan göra något dumt med fara för sitt eller andras liv. Längd: 112 min Tid: 21.35 Sammanfattning: @@@@@ - Den bästa av alla Dödligt Vapen-filmerna! För att skriva ut sidan, klicka på "Print this Topic" Har du några frågor eller vill du informera småfel, kontakta då mig genom PM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 2 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 Härligt Arman!! Nu missar man inte en film ett tag framöver.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 2 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 Härligt Arman!! Nu missar man inte en film ett tag framöver.. Blev den nya designen och tabellordningen bra eller? Enkel blev den iallfall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 2 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 skit bra!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 2 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 nice! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 2 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 Perfekt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 2 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 perfekt arman! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 2 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 grymmt! fast är alla verkligen värda fem @? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 2 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 fast är alla verkligen värda fem @? Självklart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 2 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 mmmm... The game på 4'an... *Kollar på klockan* ÅÅh en hel timme kvar... nåja... finns alltid ett pepparkakshus att gnaga på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 2 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 nåja... finns alltid ett pepparkakshus att gnaga på... LOL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vr98olli Skrivet 2 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 Jag såg bara någon meningslös jädra opera på 1:an!? Inte Jalla Jalla, du kanske skrev det fel dag arman? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 2 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 Jag såg bara någon meningslös jädra opera på 1:an!? Inte Jalla Jalla, du kanske skrev det fel dag arman? FREDAG 2 JANUARI Jalla! Jalla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vr98olli Skrivet 2 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 Hoppsan! Mitt fel där, sorry! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 2 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 (redigerad) Såg The Game nyss.. fick bara @@@@@ av mig!! skit skum var den Arman.. Redigerad 2 januari, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 2 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 sammanfattning: robin hood - boooooooring the game - gayfilm jalla jalla - astråkig film lethal weapon - har inte sett den, säkert tråkig (you call this spam? so sue me!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 2 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 Lethal Weapon är ju bra alla 4'a filmerna är ju bra! Jag tycker faktiskt "The Game" var en bra film... jag förstod poängen med den ganska direkt vad so mhände och sånt. Men dock lite dåligt att den var seg som t*san på vissa ställen. Den får @@@@ av mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 2 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 Ace Ventura då ? den går ju ikväll 20.00 !!!!! Världens bästa Jim Carrey film! ;] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 2 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 Ace Ventura har jag inspelad så det struntar jag,men visst,Jim Carrey är världens bästa skådespelare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 2 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 (redigerad) The Game var bra Av mig får den @@@@@ Redigerad 2 januari, 2004 av eightball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts