Davidos Skrivet 1 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 Co-op-läget är ju hur kul som helst, tiden bara rinner iväg. Spelet i övrigt är också riktigt häftigt, jag tror att om man har sett filmen blir det ännu roligare. Palantirerna är svårast hittils. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
blink182 Skrivet 2 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 det är alldeles för kort,,tog ett par timmar att klara det..men det är väldigt roligt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Davidos Skrivet 3 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 det är alldeles för kort,,tog ett par timmar att klara det..men det är väldigt roligt.. Du har inte sett co-op läget då? Om du nu har klarat det, vad är maxnivån för alla gubbar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 level 20 är det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 ROTK är riktigt kul men alldeles för kort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
blink182 Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 Du har inte sett co-op läget då? Om du nu har klarat det, vad är maxnivån för alla gubbar? jag tycker de är för kort,,och jag har visst spelat co-op läge. hur ska jag veta maxnivån? jag har gandalf i level 13 legolas i level 12 aragorn i 12 ,sam i level 6,frodo i level 3.och gimli i level 10... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Davidos Skrivet 3 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 jag tycker de är för kort,,och jag har visst spelat co-op läge. hur ska jag veta maxnivån? jag har gandalf i level 13 legolas i level 12 aragorn i 12 ,sam i level 6,frodo i level 3.och gimli i level 10... JAg menar, om du har klarat spelet, fullt ut, måste du ju veta vad maxnivån är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
blink182 Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 aha..de va ju en annan sak de.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts