danil89 Skrivet 1 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 Jag har hittat en jättebra sida för Rise of Nations. Man kan jämföra den med GTAsajten. På sidan finns allt för RON-spelaren. Sidan heter Ronoracle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Davidos Skrivet 1 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 Nu har jag lirat Rise of Nations konstant i en vecka. Det är sååå förbannat välgjort. Bara själva idén att ta ett land genom hela världshistorien är ju så grym! Tummen upp för Microsoft Games. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 1 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 Är det verkligen värt att köpa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 2 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 Är det bra verkligen? *livar upp tråden* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Davidos Skrivet 2 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 Ja, det är bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 3 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 Det finns massor av häftiga moddar där och Häftiga Senarion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Davidos Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 Det finns massor av häftiga moddar där och Häftiga Senarion. Ähhh men kom igen. Moddar hit och moddar dit. Det kan ju verkligen förstöra ett spel. Hört uttrycket "för mycket av det goda"? Förstår du det så förstår du också vad jag menar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 7 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 Jag har gjort en egen modd. Jag har översatt alla namn till alla enheter och hus till Svenska. COOLT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts