ERKiiiii Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 HAHA ni skulle sett vilken grafikbug ja va med om!! ja tog en båt körde åt vänster å sen råka ja köra in i land, men båten fortsatte åka och efter någre meter föll den ner som om d va ett stup där och exploderade, FETT KUL!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 HAHA ni skulle sett vilken grafikbug ja va med om!! ja tog en båt körde åt vänster å sen råka ja köra in i land, men båten fortsatte åka och efter någre meter föll den ner som om d va ett stup där och exploderade, FETT KUL!! Ja du åkte ner i tunneln det kan man göra när man vill, men här är en bugg: Flygande båt En bild till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Ja du åkte ner i tunneln det kan man göra när man vill, men här är en bugg: Flygande båt En bild till lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 lol Båten var egentligen lite trimmad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Båten var egentligen lite trimmad. jasså så du fuskar!.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 jasså så du fuskar!.. ehhh. Nej inte alls Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Traindriver Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 HE HE Snacka om bugg alltså! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 jag kunde inte se bilderna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 jag kunde inte se bilderna Du kunde inte se bilden med regnbågen heller va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Använd formatet JPEG när du laddar upp bilder... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Ja du åkte ner i tunneln det kan man göra när man vill, men här är en bugg: Flygande båt En bild till Hur gjorde du för att flyga så högt!!?? Var det nått hopp i vattnet eller!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Hur gjorde du för att flyga så högt!!?? Var det nått hopp i vattnet eller!! Nej jag hade trimmat den och så körde jag på land och så flög jag upp. Arvid- Hur ändrar jag formatet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Jag vet inte om det här funkar men prova här. Den funkar inte för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Arvid- Hur ändrar jag formatet? Spara bilden med ändelsen .jpg i paint eller nåt annat bildprogram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Så där. Här är den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Nu kom bilden upp direkt, men varför har du inte tagit bort det vita fältet kring bilden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Nu kom bilden upp direkt, men varför har du inte tagit bort det vita fältet kring bilden? Hur gör man det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Nej jag hade trimmat den och så körde jag på land och så flög jag upp. Arvid- Hur ändrar jag formatet? du måste väl ha trimmat den ganska mycket om den ska flyga så dår högt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Här är en bild för alla motorcycel fans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts