_Siimon_ Skrivet 1 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 Hur får man uppdrag vid Pole position?.. . har köpt de men jag får inga uppdrag?. . ska man inte få de där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SF_COOL_SF Skrivet 1 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 Det står när man köper hus/byggnader om man kan göra uppdrag. Men på Pole position kan man inte göra uppdrag tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 1 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 Gå till rummet med horan och gör av med 600 dollar, det är allt du behöver göra vid strippklubben. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
joakimLatt Skrivet 1 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 nej det e 500$ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 1 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 nej det e 500$ varför ska man gö av me de?.. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 1 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 men du får 4000$ per dag när du ger henne money (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Haggard Skrivet 1 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 Gå till rummet med horan... NÄ DE E EN STRIPPA FAKTISKT! FINNS EN LIKADAN I KASSAN PÅ MALIBU!! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 1 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 (redigerad) TA AV CAPSLOCK FAKTISKT!!! Redigerad 1 januari, 2004 av mr_tobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 1 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 Varva ner nu grabbar Gott nytt år o sånt... gla påsk E de itne typ 600 som man ska slösa? Har ja för mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
joakimLatt Skrivet 1 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 när man har klart klart det uppdraget så finns det ett nyt rum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Burner Skrivet 1 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 Varva ner nu grabbar Gott nytt år o sånt... gla påsk E de itne typ 600 som man ska slösa? Har ja för mig... Ja det är 600 som man ska slösa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gratt Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 hur ser en strippa ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 För det mesta en tjej... väldigt lättklädd... o blir ännu mindre klädd för de mesta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts