Jump to content

Minigun?

_Siimon_
 Share

Recommended Posts

hur klarar man Cop land?. . jag kommer in och spränger den butiken. . men sen så när man kommer ut så klara man inte de. . (:!!!:)

ja, du ska få med dig den där jävligt slöa Lance (skönt att mörda han på slutet! ^_^ ) och rymma. Bästa sättet är att ta helikoptern på Vercetti Estrate!!! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var hittar man minigun? :( . . .M60 e helt omöjlig och ta! :P . . .den finns inne på militärbasen men hur kommer man in utan att dö?. . .dom skjuter en sen dör man direkt nästan juh!. . .hälp mig snälla!

hur klarar man Cop land?. . jag kommer in och spränger den butiken. . men sen så när man kommer ut så klara man inte de. .

Minigunnen finns vid vercetti estate och hotelet när du har tagit ett antal hidden packages

Du kan ta en snabb bil och åka till pay and spray så blir du av med alla poliser .

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hittade en minigun på ett annat ställe som tydligen bara jag har hittat :( !! Jo, efter sista uppdraget hos Umberto, där man ska spränga en byggnad, så finns den uppe på en balk om jag minns rätt. Alltså, när man har sprängt huset så finns den vid det som var tak förut. Jag har för mig att en annan balk åker ned i backen så man kan gå upp dit :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hittade en minigun på ett annat ställe som tydligen bara jag har hittat :P !! Jo, efter sista uppdraget hos Umberto, där man ska spränga en byggnad, så finns den uppe på en balk om jag minns rätt. Alltså, när man har sprängt huset så finns den vid det som var tak förut. Jag har för mig att en annan balk åker ned i backen så man kan gå upp dit :D

Nä du är inte den enda jag har också sett den efter att ha förstört dråg fabriken . :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor