_Siimon_ Skrivet 1 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 Var hittar man minigun? (:!!! . . .M60 e helt omöjlig och ta! . . .den finns inne på militärbasen men hur kommer man in utan att dö?. . .dom skjuter en sen dör man direkt nästan juh!. . .hälp mig snälla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 1 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 M60 och minigun kan du köpa när du har klarat alla "P" (phil) uppdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Siimon_ Skrivet 1 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 en fråga till bara. . .hur kommer man in till militärbasen utan och dö!. . ?. . . (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 1 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 (redigerad) man tar på sig poliskläder som finns i polisstaionen vid malibu club ungefär, men du måste ha klarat uppdraget "cop land" som du får av dig själv i det stora huset Redigerad 1 januari, 2004 av mr_tobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Siimon_ Skrivet 1 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 hur klarar man Cop land?. . jag kommer in och spränger den butiken. . men sen så när man kommer ut så klara man inte de. . (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 1 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 har inte kört den ...har laddat hem 100% sparning (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Siimon_ Skrivet 1 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 har man kommit långt in i spelet när man ska börja göra P (phil) uppdragen?. . jag och min kompis e där nu. . har vi kommit långt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 1 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 du har inte ens kommit långt i spelet när du har klarat "storyn" (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Siimon_ Skrivet 1 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 Men om man tittar på storyn nu då. . har vi kommit lång i storyn? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 1 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 nej du har kommit väldigt kort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 1 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 (:!!! tycker att man har kommit rätt långt i storyn... eller det bror på.. man behöver ju inte äns göra P uppdragen för att klara det sista story uppdraget... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Siimon_ Skrivet 1 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 Tack:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Haggard Skrivet 1 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 hur klarar man Cop land?. . jag kommer in och spränger den butiken. . men sen så när man kommer ut så klara man inte de. . (:!!! ja, du ska få med dig den där jävligt slöa Lance (skönt att mörda han på slutet! ) och rymma. Bästa sättet är att ta helikoptern på Vercetti Estrate!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 1 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 Var hittar man minigun? . . .M60 e helt omöjlig och ta! . . .den finns inne på militärbasen men hur kommer man in utan att dö?. . .dom skjuter en sen dör man direkt nästan juh!. . .hälp mig snälla! hur klarar man Cop land?. . jag kommer in och spränger den butiken. . men sen så när man kommer ut så klara man inte de. . Minigunnen finns vid vercetti estate och hotelet när du har tagit ett antal hidden packages Du kan ta en snabb bil och åka till pay and spray så blir du av med alla poliser . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Davidos Skrivet 1 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 har inte kört den ...har laddat hem 100% sparning Att du ens vågar skriva på detta forumet med den meriten. Det är väl inte kul att diskutera någonting du inte gjort och inte klarar av? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 1 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 Men då missar man den roliga biljakten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 1 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 Men då missar man den roliga biljakten. jag hade chettah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 1 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 Jag hittade en minigun på ett annat ställe som tydligen bara jag har hittat !! Jo, efter sista uppdraget hos Umberto, där man ska spränga en byggnad, så finns den uppe på en balk om jag minns rätt. Alltså, när man har sprängt huset så finns den vid det som var tak förut. Jag har för mig att en annan balk åker ned i backen så man kan gå upp dit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 1 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 minigun finns väl här på forumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 1 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 Jag hittade en minigun på ett annat ställe som tydligen bara jag har hittat !! Jo, efter sista uppdraget hos Umberto, där man ska spränga en byggnad, så finns den uppe på en balk om jag minns rätt. Alltså, när man har sprängt huset så finns den vid det som var tak förut. Jag har för mig att en annan balk åker ned i backen så man kan gå upp dit Nä du är inte den enda jag har också sett den efter att ha förstört dråg fabriken . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts