The Dude Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 (redigerad) Dessutom är det särskrivning på språkpolis. Amatör. Funnylin, bara man har lite skills på filmredigering så är det bit av en tårta. Det är ju bara att dubbelexponera, eller vad det heter på film, och spela två filmer samtidigt så att det blir en. Jag tror på det först när jag ser det. Redigerad 6 januari, 2004 av EvilOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 Evilol: Uhm... jag har blivit bannad 4ever från 2 andra forum för att jag skrivit och sagt emot några snubbar och då har de snubbarna oturligt nog alltid varit kända forumgubbar sen har de dumma adminsarna blivit sura på mig också sen hela forumet sen... ja. Nåja... Missa inte South Park (The Movie har jag för mig) I kväll klockan 22.00 på SVT2. Nåja on-topic för mig... Tror inte på spöken så mycket men när det kommer bilder... fast däremot är det inte så svårt att göra en fejk-bild. Men skulle ju vara ganska grymt om man fick en bild på ett äkta spöke eller nåt sånt. (Om det gick...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 Jao om man tror att stjärnor är ufos och knarrande plankor är spöken. har jag nånsin nämnt det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 Evilol: Uhm... jag har blivit bannad 4ever från 2 andra forum för att jag skrivit och sagt emot några snubbar och då har de snubbarna oturligt nog alltid varit kända forumgubbar sen har de dumma adminsarna blivit sura på mig också sen hela forumet sen... ja. LOL! Ska börja hota med det! EvilOL: Aja jag skiter i det, är man kritisk så är man! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 15 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2004 LOL! Ska börja hota med det! (:!!! EvilOL: Aja jag skiter i det, är man kritisk så är man! hehe, småbarns adminsar som vill försöka visa sina möjligheter, då missbrukar dom krafeterna och bannar folk hejvilt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 15 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2004 LOL! Ska börja hota med det! EvilOL: Aja jag skiter i det, är man kritisk så är man! Typ första gången jag nånsin ser dig skriva LOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 15 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2004 Typ lika skämande(första bilden altså) som denna: det till höger skulle inte varit med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 16 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2004 Fan det såg ju läskigt ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 16 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2004 LOL cpstrumpa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 16 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2004 Typ lika skämande(första bilden altså) som denna: det till höger skulle inte varit med men oj va svårt att faka den där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 16 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2004 men oj va svårt att faka den där Precis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 16 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2004 hehe, småbarns adminsar som vill försöka visa sina möjligheter, då missbrukar dom krafeterna och bannar folk hejvilt Men oj vad IQ befriad man verkar vara här. Lek inte med dom mörka krafterna är ett gott råd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts