Jump to content

Spöke

Always_Mongo
 Share

Recommended Posts

Dessutom är det särskrivning på språkpolis. Amatör.

Funnylin, bara man har lite skills på filmredigering så är det bit av en tårta. Det är ju bara att dubbelexponera, eller vad det heter på film, och spela två filmer samtidigt så att det blir en. Jag tror på det först när jag ser det.

Redigerad av EvilOL
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 91
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Evilol: Uhm... jag har blivit bannad 4ever från 2 andra forum för att jag skrivit och sagt emot några snubbar och då har de snubbarna oturligt nog alltid varit kända forumgubbar sen har de dumma adminsarna blivit sura på mig också sen hela forumet sen... ja. :(

Nåja... Missa inte South Park (The Movie har jag för mig) I kväll klockan 22.00 på SVT2. <_<

Nåja on-topic för mig... :huh:

Tror inte på spöken så mycket men när det kommer bilder... fast däremot är det inte så svårt att göra en fejk-bild. >_< Men skulle ju vara ganska grymt om man fick en bild på ett äkta spöke eller nåt sånt. (Om det gick...)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Evilol: Uhm... jag har blivit bannad 4ever från 2 andra forum för att jag skrivit och sagt emot några snubbar och då har de snubbarna oturligt nog alltid varit kända forumgubbar sen har de dumma adminsarna blivit sura på mig också sen hela forumet sen... ja. <_<

LOL! Ska börja hota med det! >_<

EvilOL: Aja jag skiter i det, är man kritisk så är man!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 weeks later...