AE_Dave Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 ffs flickor, Dom så kallade bildbevisen är så patetiska. Det skulle min lillebror kunna fixa i photoshop. och w0rd GTA3 Freak. Men du förstår dom där kristna vet inte bättre. Vi är inte dumma bara för att vi har Kristendom som religion... w0rd Zyber!... Lovar du tillhör buddism eller nåt sånt och sitter 10 gånger per dag för att be till Allah! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 Absolut inte, jag är totalateist. Och jo, lite dumma är ni. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 Skulle vara mycket lättare om man såg bilderna på 60 -taler då är man ju säker på att ingen photoshoppat med dom. Det är ju hur lätt som helst i dagsläget.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 Vi är inte dumma bara för att vi har Kristendom som religion... w0rd Zyber!... Lovar du tillhör buddism eller nåt sånt och sitter 10 gånger per dag för att be till Allah! Du e ju as elak och tror att du e nåt när du säjer att alla som e buddister ber till Allah 10 ggr per dag för det första ber inte buddister till Allah för det andra så ber inte muslimer till Allah 10 ggr per dag dom ber kanske tre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 Det var ju en överdrift, så farligt. Muslimer är mycket värre än kristna. kolla bara på deras kvinnosyn och skrifterna där man lär sig hur man slår sin kvinna utan att det syns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 Vi är inte dumma bara för att vi har Kristendom som religion... w0rd Zyber!... Lovar du tillhör buddism eller nåt sånt och sitter 10 gånger per dag för att be till Allah! Jo budha och allah är ju verkligen samma sak, snacka om realuppfattning. Man måste inte tro på någon religon du vet, jag tycker allt som har med religon att göra är ganska sjukt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 (redigerad) Jävlar va många som ställde sig mot mig då! Ni tror inte att jag överdrev aningen med 10 gånger? Dessutom så säger ni inget till Evilol när han påstår att Kristna är dumma i huvet/ att vi inte vet något mycket!.... Tycker ni det är mer rätt då??? nåå? Dessutom vet jag att det är Islam som har Allah och inte Buddismen eller vad det nu heter!(Kanske ingen påpekat men nåja... jag tror nån har gjort det.) Mr.M: L...O...L på dig... *EDIT* Jag ger fan i om jag blir bannad från forumet men jag blir riktigt sur nu när alla vänder sig mot mig men ingen säger nåt när den där snubben börjar påpeka att vi kristna är dumma i huvet! Redigerad 4 januari, 2004 av AE_Dave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 (redigerad) Religion är opium för folket. Ok man behöver inte vara dum men man är definitivt lurad. Edit, varför skulle du bli bannad bara för att du har en åsikt? Redigerad 5 januari, 2004 av EvilOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vr98olli Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 Hej! vad har detta med spöken att göra? I vilket fall som helst så har EvilOl sagt sanningens ord i sista posten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DanjO Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 Elr hur det handlade om spöken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 EvilOL: Det är bara som du tror! Kom inte och säg att "så är det", säg isf "så tror jag att det är". AE_Dave: Jag är inte "emot" dig.... DanjO: Inte nu längre. Alla moderatorer/admins: Snälla, lås inte den här tråden pga offtopic. Det här är sån offtopic som borde tillåtas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 (redigerad) Alla moderatorer/admins: Snälla, lås inte den här tråden pga offtopic. Det här är sån offtopic som borde tillåtas. Kan tyvärr inte tillåta alltför mycket Off Topic. Religion(Några rader ur Björn Rosenströms - Lurad dyker alltid up i huvudet när jag hör ordet religion) får ni diskutera i en egen topic. Back On Topic! Det märkligaste som finns är alla som säger: Jag behöver mer bevis. Det har funnits mängder av bevis i en j*vla massa år, varför kräver ni mer? Redigerad 5 januari, 2004 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 Funnylin, Menar du att du litar på bildbevis? Jag ser faktiskt inga bevis man kan lita på som tyder på spökens existens. Man kan däremot bevisa att det är omöjligt att flyga genom väggar etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 Du e ju as elak och tror att du e nåt när du säjer att alla som e buddister ber till Allah 10 ggr per dag för det första ber inte buddister till Allah för det andra så ber inte muslimer till Allah 10 ggr per dag dom ber kanske tre Och vet du vad du är? Du är ett ord L-O-L Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 Funnylin, Menar du att du litar på bildbevis? Jag ser faktiskt inga bevis man kan lita på som tyder på spökens existens. Man kan däremot bevisa att det är omöjligt att flyga genom väggar etc. En del bildbevis(Rullande)är extremt bra. Inget där man "ser" något spöke, men där man endå kan uttyda någon form av övernaturligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 (redigerad) Mitt i natten när jag lekte med digitalkameran så råkade den gå av och jag fick denna bilden. Ser ut som nån alien eller nåt, helt genomskinlig. Redigerad 6 januari, 2004 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 tror du att vi är dumma på något sätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 tror du att vi är dumma på något sätt Jao om man tror att stjärnor är ufos och knarrande plankor är spöken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 (redigerad) Hej! Jag var med en kompis(den 27/12-03!) på Nydala kyrkogård vid klockan 12.40-13.00! Tyvär såg vi inte det vi letade efter men det vart ganska kuslig stämning där ändå månitro! Det sägs att en munk spökar på stället efter att han blev torterad av Christian "tyrran" II! Munken vägrade nämligen att tala om var klostersilvret fanns... PS. Tänk om man hade hittat skatten också! :"> *Språk polis* Det stavades Kristian *Språk polis* Redigerad 6 januari, 2004 av köttis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 *Spårk polis* Det stavades Kristan *Spårk polis* För det första heter det språk och inte spårk. För det andra är det väl Kristian och inte Kristan? Försök dig aldrig på en karriär som språkpolis hörrö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts