Jump to content

Spöke

Always_Mongo
 Share

Recommended Posts

ffs flickor, Dom så kallade bildbevisen är så patetiska. Det skulle min lillebror kunna fixa i photoshop.

och w0rd GTA3 Freak. Men du förstår dom där kristna vet inte bättre.

Vi är inte dumma bara för att vi har Kristendom som religion...

w0rd Zyber!...

Lovar du tillhör buddism eller nåt sånt och sitter 10 gånger per dag för att be till Allah! :):D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 91
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

w0rd Zyber!...

Lovar du tillhör buddism eller nåt sånt och sitter 10 gånger per dag för att be till Allah! :):D

Du e ju as elak och tror att du e nåt när du säjer att alla som e buddister ber till Allah 10 ggr per dag för det första ber inte buddister till Allah för det andra så ber inte muslimer till Allah 10 ggr per dag dom ber kanske tre

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

w0rd Zyber!...

Jo budha och allah är ju verkligen samma sak, snacka om realuppfattning.

Man måste inte tro på någon religon du vet, jag tycker allt som har med religon att göra är ganska sjukt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jävlar va många som ställde sig mot mig då!

Ni tror inte att jag överdrev aningen med 10 gånger?

Dessutom så säger ni inget till Evilol när han påstår att Kristna är dumma i huvet/ att vi inte vet något mycket!....

Tycker ni det är mer rätt då??? nåå?

Dessutom vet jag att det är Islam som har Allah och inte Buddismen eller vad det nu heter!(Kanske ingen påpekat men nåja... jag tror nån har gjort det.)

Mr.M: L...O...L på dig... :D

*EDIT*

Jag ger fan i om jag blir bannad från forumet men jag blir riktigt sur nu när alla vänder sig mot mig men ingen säger nåt när den där snubben börjar påpeka att vi kristna är dumma i huvet! :)

Redigerad av AE_Dave
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

EvilOL: Det är bara som du tror! Kom inte och säg att "så är det", säg isf "så tror jag att det är". :lol:

AE_Dave: Jag är inte "emot" dig....

DanjO: Inte nu längre.

Alla moderatorer/admins: Snälla, lås inte den här tråden pga offtopic. Det här är sån offtopic som borde tillåtas.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alla moderatorer/admins: Snälla, lås inte den här tråden pga offtopic. Det här är sån offtopic som borde tillåtas.

Kan tyvärr inte tillåta alltför mycket Off Topic. Religion(Några rader ur Björn Rosenströms - Lurad dyker alltid up i huvudet när jag hör ordet religion) får ni diskutera i en egen topic.

Back On Topic!

Det märkligaste som finns är alla som säger: Jag behöver mer bevis.

Det har funnits mängder av bevis i en j*vla massa år, varför kräver ni mer?

Redigerad av Funnylin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du e ju as elak och tror att du e nåt när du säjer att alla som e buddister ber till Allah 10 ggr per dag för det första ber inte buddister till Allah för det andra så ber inte muslimer till Allah 10 ggr per dag dom ber kanske tre

Och vet du vad du är? Du är ett ord ;)

L-O-L ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Funnylin, Menar du att du litar på bildbevis? Jag ser faktiskt inga bevis man kan lita på som tyder på spökens existens. Man kan däremot bevisa att det är omöjligt att flyga genom väggar etc.

En del bildbevis(Rullande)är extremt bra. Inget där man "ser" något spöke, men där man endå kan uttyda någon form av övernaturligt!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej!

Jag var med en kompis(den 27/12-03!) på Nydala kyrkogård vid klockan 12.40-13.00! Tyvär såg vi inte det vi letade efter men det vart ganska kuslig stämning där ändå månitro! :P

Det sägs att en munk spökar på stället efter att han blev torterad av Christian "tyrran" II! Munken vägrade nämligen att tala om var klostersilvret fanns... :)

PS. Tänk om man hade hittat skatten också! :">  :wub:

*Språk polis*

Det stavades Kristian ^_^

*Språk polis*

Redigerad av köttis
Länk till kommentar
Dela på andra sidor