skribb Skrivet 2 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 Tror inte på det där. Men spöken finns! Det vet jag. Dom finns, ja. och till alla som kommer fråga, hur fan vet du det? det är en upplevelse som är obeskrivlig, men har du upplevt det då vet du att dom finns. och jag fattar inte varför nån från börjar argumenterar om detta, människor har sedan urminnes tider bara haft två åsikter om detta; finns och finns ej så lite lönlös ör denna diskussion (no offense) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 Dom finns, ja. och till alla som kommer fråga, hur fan vet du det? det är en upplevelse som är obeskrivlig, men har du upplevt det då vet du att dom finns. och jag fattar inte varför nån från börjar argumenterar om detta, människor har sedan urminnes tider bara haft två åsikter om detta; finns och finns ej så lite lönlös ör denna diskussion (no offense) Är du dum eller? Klart dom finns! Skoja bara, folk får tro vad dom vill, mig kvittar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 2 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 (redigerad) Dom finns! Dom gör det! Har upplevt ett... inte precis sett det men alltså, tja lite krångligt att förklara men. Dessutom... dom döda själarna eller vad tus*n det är för något alltså... dom måste sticka nånstanns... dom kan ju som inte bara gå upp i rök... eller? Tänker inte berätta det där om att jag har "upplevt" spöken har redan gjort det till några av mina klasskompisar och de skrattade ut mig totalt *EDIT* Men jag tror inte att det där på bilden är ett spöke... eftersom vad jag har hört ska ett spöke vara detsamma som en människas/djurs själ så.... lätt att se dom? Redigerad 2 januari, 2004 av AE_Dave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 2 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 jag tror på ufon för vi kan ju inte vara ensamma i detta stora universum. spöken tror jag nog på också för vart tar själen vägen efter man har dött annars? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 2 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 självklart att jag tror på spöken men de är något stort att lösa de med spöken vad är de dom vill oss? varför blir dom rädda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 2 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 Jag tror att många av dem som inte tror på spöken gör det för att dom helt enkelt inte vill tro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 Vad är det för snack om själen? Tror inte att människor har nån genomskinlig grej i kroppen. Det är hormoner som bestämmer hur man ska vara och hjärnan som styr en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 2 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 Jag måste ha riktiga grunder för att tro på spöken jamena att en talrik trillade i marken det e inte en bra anledning att tro på spöken men om man åker upp 30 cm över sängen när man sover ovh ser ett ansikte sväva och man känner som kalla hände då kan man tro på det men annars inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 Vad är det för snack om själen? Tror inte att människor har nån genomskinlig grej i kroppen. Det är hormoner som bestämmer hur man ska vara och hjärnan som styr en. äntligen nån som säger lite vettiga saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 Haha, alla vet väl att spöken inte går att fånga på foton!! (Fast dom finns ju inte) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 Jag tror inte på spöken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AZI PAZI Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 Haha, alla vet väl att spöken inte går att fånga på foton!! (Fast dom finns ju inte) ändrar du dig nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 LOL IN MY PANTS,det där är ju en container med sopor ¨ Okej det kanske ser ut som ett ansikte men det är det inte Finns inga spöken och kommer adlrig finnas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 den här e rätt läskig tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 ändrar du dig nu? Nej. Vad är det där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 ffs flickor, Dom så kallade bildbevisen är så patetiska. Det skulle min lillebror kunna fixa i photoshop. och w0rd GTA3 Freak. Men du förstår dom där kristna vet inte bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DanjO Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 vi har ju sett de på bild =P jag vet inte vad jag ska tro men man ryser endå när man ser den där bilden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 ffs flickor, Dom så kallade bildbevisen är så patetiska. Det skulle min lillebror kunna fixa i photoshop. och w0rd GTA3 Freak. Men du förstår dom där kristna vet inte bättre. "Dom där"? Låter som om du ser nedvärderande på kristna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 tänker aldrig på spöken, men jag vet inte om jag ska tro på dem eller inte, jag har ju aldrig sett ett, men ibland kan det ju hända lite skumma grejer. Men just nu så tror jag inte på dem, innan jag ska göra det måste jag ha riktigt bra bevis.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 ffs flickor, Dom så kallade bildbevisen är så patetiska. Det skulle min lillebror kunna fixa i photoshop. och w0rd GTA3 Freak. Men du förstår dom där kristna vet inte bättre. Passa dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts