Jump to content

Spöke

Always_Mongo
 Share

Recommended Posts

Tror inte på det där.

Men spöken finns! Det vet jag.

Dom finns, ja. ;)

och till alla som kommer fråga, hur fan vet du det?

det är en upplevelse som är obeskrivlig, men har du upplevt det då vet du att dom finns.

och jag fattar inte varför nån från börjar argumenterar om detta, människor har sedan urminnes tider bara haft två åsikter om detta; finns och finns ej ;)

så lite lönlös ör denna diskussion ^_^

(no offense)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 91
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Dom finns, ja. ;)

och till alla som kommer fråga, hur fan vet du det?

det är en upplevelse som är obeskrivlig, men har du upplevt det då vet du att dom finns.

och jag fattar inte varför nån från börjar argumenterar om detta, människor har sedan urminnes tider bara haft två åsikter om detta; finns och finns ej -_-

så lite lönlös ör denna diskussion ^_^

(no offense)

Är du dum eller? Klart dom finns! ;)

;)

Skoja bara, folk får tro vad dom vill, mig kvittar det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dom finns! ;) Dom gör det!

Har upplevt ett... inte precis sett det men alltså, tja lite krångligt att förklara men.

Dessutom... dom döda själarna eller vad tus*n det är för något alltså... dom måste sticka nånstanns... dom kan ju som inte bara gå upp i rök... eller?

^_^ Tänker inte berätta det där om att jag har "upplevt" spöken har redan gjort det till några av mina klasskompisar och de skrattade ut mig totalt ;)

*EDIT*

Men jag tror inte att det där på bilden är ett spöke... -_- eftersom vad jag har hört ska ett spöke vara detsamma som en människas/djurs själ så.... lätt att se dom?

Redigerad av AE_Dave
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag måste ha riktiga grunder för att tro på spöken jamena att en talrik trillade i marken det e inte en bra anledning att tro på spöken men om man åker upp 30 cm över sängen när man sover ovh ser ett ansikte sväva och man känner som kalla hände då kan man tro på det men annars inte!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor