Karatemorfar Skrivet 1 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 Suck.... Jag vet inte vad jag ska säga..men jag vet vad jag ska fråga. Hur kan du tro på något som du inte har sett? (:!!! Man kan tro på saker man inte sett/upplevt. Säg mig, du tror väl att nästa gta spel kommer att bli bra ? Och så finns det ju filmer man kan kolla på som fok har spelat in ! Har en sådan som är nerladdad från kaaza, om jag kunde lägga upp den här på forumet, då jävlar hade det blivit drag och alla skulle börja tro på Ufon ! Tror mig ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 Hur kan du tro på något som du inte har sett? (:!!! Existerar inte världen om man föds blind? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 1 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 Existerar inte världen om man föds blind? Fy fan Funnylin, jag älskar dig ! Du är så skön (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 Fy fan Funnylin, jag älskar dig ! Du är så skön (:!!! Kan du göra mig en tjänst? Drick inte mer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 1 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 Kan du göra mig en tjänst? Drick inte mer! Du är så ägd ! Jag har bara druckigt Pommac (:!!! Men man blir ju lite .... ehm .... konstig när man är trött .... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vr98olli Skrivet 1 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 Hej! Jag var med en kompis(den 27/12-03!) på Nydala kyrkogård vid klockan 12.40-13.00! Tyvär såg vi inte det vi letade efter men det vart ganska kuslig stämning där ändå månitro! Det sägs att en munk spökar på stället efter att han blev torterad av Christian "tyrran" II! Munken vägrade nämligen att tala om var klostersilvret fanns... (:!!! PS. Tänk om man hade hittat skatten också! :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 1 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 Vad det baseras på...hmm...att dom finns? Räcker det? Riktigta argument tack. "Dom finns" är inget argument över huvudtaget. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 Riktigta argument tack. "Dom finns" är inget argument över huvudtaget. (:!!! Beror på hur man ser det. Ett ganska starkt argument om man kollar med rätt infallsvinkel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 Hej! Jag var med en kompis(den 27/12-03!) på Nydala kyrkogård vid klockan 12.40-13.00! Tyvär såg vi inte det vi letade efter men det vart ganska kuslig stämning där ändå månitro! Det sägs att en munk spökar på stället efter att han blev torterad av Christian "tyrran" II! Munken vägrade nämligen att tala om var klostersilvret fanns... (:!!! PS. Tänk om man hade hittat skatten också! :"> Varför i h*lvete var ni där på dagen för? Hur kan det vara kusligt på dagen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 1 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 Beror på hur man ser det. Ett ganska starkt argument om man kollar med rätt infallsvinkel! Tror du att du skulle kunna gå till något forskningsställe och kunna bevisa att spöken finns genom att säga "dom finns"? Nä, precis. Du får ju förklara varför du tror att dom finns. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 Tror du att du skulle kunna gå till något forskningsställe och kunna bevisa att spöken finns genom att säga "dom finns"? Nä, precis. Du får ju förklara varför du tror att dom finns. (:!!! Jag tror inte, jag vet. Jag skiter i att argumentera om det eftersom jag inte bryr mig om ni inte tror! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 1 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 spöken hö hö nonsens (:!!! ja och tomten finns... troll med... Påskharen.. Peter pan.. Frankenstein.. HISTORIER ÄR VA DE ÄR.. Kan inte förstå hur folk kan tro på sånt där nonsens.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 1 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 spöken hö hö nonsens (:!!! ja och tomten finns... troll med... Påskharen.. Peter pan.. Frankenstein.. HISTORIER ÄR VA DE ÄR.. Kan inte förstå hur folk kan tro på sånt där nonsens.. Du glömde vättar och drakar. Skrock är vad det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 1 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 Man kan tro på saker man inte sett/upplevt. Säg mig, du tror väl att nästa gta spel kommer att bli bra ? Och så finns det ju filmer man kan kolla på som fok har spelat in ! Har en sådan som är nerladdad från kaaza, om jag kunde lägga upp den här på forumet, då jävlar hade det blivit drag och alla skulle börja tro på Ufon ! Tror mig ! Ja, en del tror på Gud fast de inte sett honom. Ja, eftersom att jag har alla föregångarna i gtaserien och tycker alla är högklassiga, så varför skulle inte uppföljaren bli bra, om den kommer. Visst är det bekräftat att en uppföljare ska komma? Hursomhelst så är en uppföljare helt realistisk eftersom att tillochmed jag själv skulle kunna göra en, om jag hade rätt utbildning. Jag har sett såna filmer, jag tror inte på dem. Jag håller på med bildredigering och jag har varit med och redigerat en del film. Jag vet vilka fantastiska saker en avancerad bildredigent kan åstakomma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 1 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 Jag tror på spöken jag har både sett och hört dom... här hemma. Tyvär har jag inget bild bevis.. Inte för jag bryr mig om ni tror eller inte, men det e sant alla fall.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 1 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 Existerar inte världen om man föds blind? Svar: Ja. Jag vet att den existerar, eftersom jag lever i den. En blind man/kvinna kan både höra världen och känna den. En blind och döv man/kvinna kan bara känna världen, men den människan har också sina egna tankar. I hjärnan finns redan från födseln ett medvetande om att man existerar som människa. En människa som varken har syn, hörsel eller känslel från födseln har inte mycket att leva för, men den människan har ändå ett medvetande om att han/hon är en människa. Skulle man födas utan det medvetandet, alltså en hjärnskada + alla sinnen borta så tror jag inte att man vet vad man är, var man är eller någonting. Men jag kan inte svara säkert eftersom jag aldrig hört något liknande någon gång. Men det är så jag skulle tro att det ligger till. Många såna -------> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 Svar: Ja. Jag vet att den existerar, eftersom jag lever i den. En blind man/kvinna kan både höra världen och känna den. En blind och döv man/kvinna kan bara känna världen, men den människan har också sina egna tankar. I hjärnan finns redan från födseln ett medvetande om att man existerar som människa. En människa som varken har syn, hörsel eller känslel från födseln har inte mycket att leva för, men den människan har ändå ett medvetande om att han/hon är en människa. Skulle man födas utan det medvetandet, alltså en hjärnskada + alla sinnen borta så tror jag inte att man vet vad man är, var man är eller någonting. Men jag kan inte svara säkert eftersom jag aldrig hört något liknande någon gång. Men det är så jag skulle tro att det ligger till. Många såna -------> LOL Förstår du inte innebörden av frågan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 2 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 minigun: Existerar inte vakum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 2 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 minigun: Existerar inte vakum? Det är ju en kuggfråga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vr98olli Skrivet 2 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 Funnylin: Jag var där på natten vid den tiden... Vilket du någ förstår!? Jag skrev helt enkelt fel! :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts