Jump to content

Spöke

Always_Mongo
 Share

Recommended Posts

Suck.... ^_^

Jag vet inte vad jag ska säga..men jag vet vad jag ska fråga.

Hur kan du tro på något som du inte har sett? (:!!!:)

Man kan tro på saker man inte sett/upplevt.

Säg mig, du tror väl att nästa gta spel kommer att bli bra ?

Och så finns det ju filmer man kan kolla på som fok har spelat in ! Har en sådan som är nerladdad från kaaza, om jag kunde lägga upp den här på forumet, då jävlar hade det blivit drag och alla skulle börja tro på Ufon ! Tror mig !

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 91
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hej!

Jag var med en kompis(den 27/12-03!) på Nydala kyrkogård vid klockan 12.40-13.00! Tyvär såg vi inte det vi letade efter men det vart ganska kuslig stämning där ändå månitro! ^_^

Det sägs att en munk spökar på stället efter att han blev torterad av Christian "tyrran" II! Munken vägrade nämligen att tala om var klostersilvret fanns... (:!!!:)

PS. Tänk om man hade hittat skatten också! :"> :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej!

Jag var med en kompis(den 27/12-03!) på Nydala kyrkogård vid klockan 12.40-13.00! Tyvär såg vi inte det vi letade efter men det vart ganska kuslig stämning där ändå månitro! ^_^

Det sägs att en munk spökar på stället efter att han blev torterad av Christian "tyrran" II! Munken vägrade nämligen att tala om var klostersilvret fanns... (:!!!:)

PS. Tänk om man hade hittat skatten också! :"> :P

Varför i h*lvete var ni där på dagen för? Hur kan det vara kusligt på dagen?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Beror på hur man ser det. Ett ganska starkt argument om man kollar med rätt infallsvinkel!

Tror du att du skulle kunna gå till något forskningsställe och kunna bevisa att spöken finns genom att säga "dom finns"?

Nä, precis.

Du får ju förklara varför du tror att dom finns. (:!!!:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man kan tro på saker man inte sett/upplevt.

Säg mig, du tror väl att nästa gta spel kommer att bli bra ?

Och så finns det ju filmer man kan kolla på som fok har spelat in ! Har en sådan som är nerladdad från kaaza, om jag kunde lägga upp den här på forumet, då jävlar hade det blivit drag och alla skulle börja tro på Ufon ! Tror mig !

Ja, en del tror på Gud fast de inte sett honom. :(

Ja, eftersom att jag har alla föregångarna i gtaserien och tycker alla är högklassiga, så varför skulle inte uppföljaren bli bra, om den kommer. :D

Visst är det bekräftat att en uppföljare ska komma? :( Hursomhelst så är en uppföljare helt realistisk eftersom att tillochmed jag själv skulle kunna göra en, om jag hade rätt utbildning. :P

Jag har sett såna filmer, jag tror inte på dem. :P Jag håller på med bildredigering och jag har varit med och redigerat en del film. Jag vet vilka fantastiska saker en avancerad bildredigent kan åstakomma. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Existerar inte världen om man föds blind?

Svar: Ja.

Jag vet att den existerar, eftersom jag lever i den. :P

En blind man/kvinna kan både höra världen och känna den. :(

En blind och döv man/kvinna kan bara känna världen, men den människan har också sina egna tankar. :P

I hjärnan finns redan från födseln ett medvetande om att man existerar som människa. :D

En människa som varken har syn, hörsel eller känslel från födseln har inte mycket att leva för, ^_^ men den människan har ändå ett medvetande om att han/hon är en människa. :(

Skulle man födas utan det medvetandet, alltså en hjärnskada + alla sinnen borta så tror jag inte att man vet vad man är, var man är eller någonting. Men jag kan inte svara säkert eftersom jag aldrig hört något liknande någon gång. Men det är så jag skulle tro att det ligger till. :P

Många såna -------> :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Svar: Ja.

Jag vet att den existerar, eftersom jag lever i den. :P

En blind man/kvinna kan både höra världen och känna den. ^_^

En blind och döv man/kvinna kan bara känna världen, men den människan har också sina egna tankar. ;)

I hjärnan finns redan från födseln ett medvetande om att man existerar som människa. ;)

En människa som varken har syn, hörsel eller känslel från födseln har inte mycket att leva för, ^_^ men den människan har ändå ett medvetande om att han/hon är en människa. -_-

Skulle man födas utan det medvetandet, alltså en hjärnskada + alla sinnen borta så tror jag inte att man vet vad man är, var man är eller någonting. Men jag kan inte svara säkert eftersom jag aldrig hört något liknande någon gång. Men det är så jag skulle tro att det ligger till. ;)

Många såna -------> -_-

LOL

Förstår du inte innebörden av frågan?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor